Gå til innhold

Trenger noen som kan....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... dele erfaringene sine med meg!!!:)

Jeg skal til legen i morra, er da i uke 36.

Har ikke fått vite hittil åssen babyen ligger og vil veldig gjerne vite det nå!! Er det ikke på tide??? Har en liten følelse av at han ligger i seteleie men er usikker! Hva hvis legen ikke vil sjekke det i morgen heller? Har spurt han før om han kan gjøre det men han sier hver gang at vi skal vente...

Hvor lenge skal jeg vente da???

Han har gjennom hele svangerskapet vært veldig spesiell, tror ikke han vet helt hva han driver med, haha!;)

Dette ble litt langt, håper noen gidder å lese det...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eh.. ble litt satt ut jeg nå!! selvfølgelig skal dere vite leie nå!! det er egentlig seint å finne ut seteleie i uke 36, og hvis han sitter skal dere kjapt ha henvisning til sykehus!!

skjønner meg ikke på alle disse udugelige leger/jm som praktiserer!! er jo helt utrolig!

hvis han ikke kan si hvordan han ligger så ringer dere føden og forklarer hvordan det står til og ber om en sjekk der!!

hilsen sykepleier.

Skrevet

Såpass ja! Det var det jeg tenkte... Synes det var litt sent selv... Da håper jeg han klarer å finne ut av det i morra...

Tusen takk for svaret!:)

Og lykke til til deg, ser at du er fødeklar;)

Skrevet

hehe:-) tusen takk!! ja, si til han at det nå er høy tid å få beskjed om leie, kan fremdeles ikke helt skjønne at han ikke sjekket det for mange uker siden!!

Skrevet

Det skal jeg gjøre! Spurte som sagt for 2 uker siden og da sa han at det var alt for tidlig... Skal mase litt ekstra om det i morra da!;)

Skrevet

Akkurat passelig tid å få vite om det er sete eller nå. Hvis legen er usikker må han henvise deg til svangerskapspoliklinikken for kontroll. Eventuell snuing foregår i uke 37 oftest tror jeg. Lykke til.

Skrevet

Du kan jo bestille en time hos jordmor også? De vet jo hvordan barnet ligger når de kjenner på magen.

Skrevet

Min jm har ikke sjekket leie heller... Er i uke 36 nå, og skal til jm neste uke, er da altså i uke 37. Og DA skulle hun sjekke hvordan babyen lå sa hun... Synest det er seint, men.... Hun har aldri kjent på magen min i hele tatt...utenom når hun har tatt sf mål da...

Skrevet

pussig hvor ulik praksis det er. Jeg går på abc, de har sjekket hvordan babyen ligger de to siste gangene jeg var der (sist i uke 28). Brukte god tid til å kjenne på magen begge ganger.......... nei be dem om å sjekke!

Skrevet

du,hils legen fra meg å si:HVIS IKKE DU FÅR SVAR PÅ HVORDAN KNÆRTEN LIGGER,JA SÅ KOMMER ATTPÅKLATT Å TAR HAN.....=0)

Å JEG MENER ALVOR DENNE GANG!!!

husk,det er ikke fortidlig..det er egentlig på tide...men det vet du jeg mener...=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...