Gjest Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 vet jeg så det i et blad jeg kjøpte husker bare ik hvilket..og så finner jeg det ikke.. tenkte jeg skulle spørre svigermor om å sy til meg siden det er så sinnsvakt dyrt.. vet noen om en oppskrift? )
Gjest Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Hei, de selger et svensk ukeblad for gravide på Narvesen. I det fant jeg en slik oppskrift. Synes også det sto masse annet nyttig i dette bladet. Det het noe sånt som Vente Barn...Amelia, eller noe slikt. Dårlig forklaring, men du kan jo se om du finner det:)
Gjest Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Takk! Det skal j sjekke ut! Og så hørte jeg nettop på 3.tri siden at det er veldige billige puter på kid for 129 el noe får se hva j gjør..
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 jupp den ammeputa du viste meg paa kid tette var veldig fin altsaa, jeg ville ha slaatt til paa den, ellers kan du jo 0nske deg den paa babyshoweren klemklem
*Lucia* Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 babyshower?????? Er det vanlig i Norge da?
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 hehe det vet jeg faktisk ikke, om det er saa normalt eller ikke som i andre land.. men vi skal hvertfall ha det sammen, og saa skal hun visst ha enda et for andre venner og familie gleder meg allerede jeg !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå