Gå til innhold

er en strek en strek forts...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ehhh...nei? Har du fått en strek to ganger er vel heller alt håp inne vil jeg tro? ;-)

Men hvorfor teste så lenge før IKM som første gang? Du vet vel at sjangsen for å få negativ test så tidelig er kjempestor uansett om man er gravid eller ei? Nytter ikke å bli lei seg da om en test er negativ, og din test er jo positiv...

Gratulerer så mye da, du er nok gravid! :-)

nix ikke håp ute!!!!

jeg testet 2dager før ikm og jeg trodde at jeg så 2streker bare fordi jeg ville se de......

men på ikm dagen var det liksom ingen tvil 2streker lyste mot meg....

fikk en venninde til å se på de sammen med meg hi-hi...trodde ikke mine øyne......

gratulerer sier jeg på forskudd

EN STREK ER EN STREK!!!!!!

ja men strekene var så vidt å skimte...

jeg tstet så tidlig for jeg våknet midt på natten og bare måtte...vet det ikke var så lurt...men i dag var det bare så vidt jeg så den...

om jeg ikke er gravid skulle den ikke ha syntes i det hele tatt kanskje???????????????????????+

oi så frustrert jeg er

Nei, da hadde du ikke sett den i det hele tatt. Da er det bare skinnende hvitt der streken din nå skimtes. Du er gravid om du får opp to streker uansett hvor svak dene ene måtte være. Har selv hatt en "så vidt man kan se den om man vipper den i rett vinkel i forhold til lyset" test og var gravid, en strek ER en strek!

Annonse

jeg måtte også ta den opp i lyset for å skimte......

ta en ny test på ikm dagen eller ring lege for blod prøve

men du er helt sikkert gravid for som hun over sier hvis du ikke er gravid er det helt hvitt som snø!!!!!

Du er da litt søt da :-)

Nei det er nok ikke noe galt med testen og i hvertfall ikke to tester! De er laget for å kunne måle hcg og hadde du ikke hatt nok hcg, altså er gravid, ville den ikke klart å få frem den ekstra streken heller, den må reagere med hcg nivået for å klare å lage en strek. Uansett, så ville jeg tatt en til test om 2-3 dager, da får du nok et mye mer tydelig resultat og kan i hvertfall slappe av, men så tidelig er det vanlig at teststreken er veldig, veldig svak!

sett litt inne på pernille på test galleri...og jeg kan klart sammenligne testene mine med en av de...så vidt øyet kan se streken..men hva når jeg ser på testen mange timer senere da?kan se den bittelitt tydligere nå..men tok den jo i dag morges

Annonse

det kan ikke være mulig at jeg er gravid...vi har hatt en del motgang i tiden sammen jeg og sambo..kjøpte et hus som hadde mabge dyre hemligheter osv...

kan liksom ikke skjønne at nå går det vår vei...

men jeg burde vel ikke gå å tenke jeg er gravid kanskje...eller????

og dersom jeg skulle være gravid så skal jeg sende en "snøstorm"av babystøv

Kunne du se om det var farge på streken? At det ikke er en skyggestrek? Jeg ville spandert på meg en cb digital til morgenurin i morgen om jeg var deg! Så slipper du å tolke :-) Sist jeg ble gravid var cb VELDIG svak, men den digitale lyste gravid mot meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...