Gå til innhold

3350g i uke 34

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, var på UL i går og fikk beskjed om at jeg atter en gang venter ett lite monster(størrelsen tatt i betraktning). Ikke nok med det, men han har enda ikke snudd seg. Gynekologen mente han fort kunne passere 5kg dersom jeg gikk til termin. AAAAuuuuuuuuuuuuuuuuu. Skal tilbake om ca 2uker for å sjekke om han har snudd seg hvis ikke blir det KS, noe jeg ikke har lyst til, ville så skrekkelig gjerne føde normalt denne gangen også, men skjønner at en 5kg unge vanskelig kan komme ut i seteleie. Har ikke kjent meg stressa før i går, men kjenner angsten sprer seg litt nå ja. Hjelper ikke stor med en stor porsjon hormoner i tillegg da.......................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper de følger deg opp skikkelig framover ja... Men har ei venninne som fikk beskjed om at sønnen hennes var 4kg, men da han ble født var han ikke mer enn 3100gr, så de kan ta feil. Men skjønner klart at du blir bekymret og de bør jo selvsagt ta dette alvorlig og at de har rett... Men da håper jeg du får keisersnitt en stund før termin.. LYKKE LYKKE TIL!!

Skrevet

Hei du

vil bare trøste litt, og minne deg på at feilmarginen er ganske stor. Var på ul selv i dag, og frøkna er normalvektig. Men feilmarginen ved uke 33 er +/- nesten 500gram. Har bare hørt om tilfeller hvor babyen er mindre enn antatt. Hvis det blir en stor baby, kanskje du kan bli satt i gang litt før? Tror det er mulig..

Skrevet

prøv å ligge på venstre side.

er en annen måte man kan prøve å få snudd de selv også men husker ikke akkurat no i farta hva det var.

Skrevet

Stakkars deg:o) Men, en venninne av meg ble fortalt at babien veide ca. 5 kg og den kom lett ut med sine 3984 g! Men i uansett så går det nok bra:o)

Skrevet

tror ikke noe på de estimatene.var på ul i uke 38 å da sa de 4300,men når de veide hun så var hun bare 3930.

jordmødrene tror heller ikke så mye på de estimatene.min bare kjente på magen å sa at denne babyen var ikke så tung,hvis den er 4000...

Skrevet

åååå du er i klubben min!!

Min første var 5 kg, jeg fødte vaginalt. skal på vekstestimering snart om 2 uker tror jeg...da er jeg over 36 uker mulig 37 . er spent på hva de gjør. Får litt lyst til å ikke bli satt i gang, bare for å se hvor stor den blir......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...