Gå til innhold

Hei "venter på lykkeliten" !!

Anbefalte innlegg

Hakke peiling jeg.... den har sikkert vært regner jeg med, men you never know! Samma kan det være. klaffer det så klaffer det, og gjør det ikke det så gjør det ikke det... (Nå er jeg flink, hva?)

Jeg har også hatt en knall helg. ute og spiste på fredag, som endte med bytur. Traff en gammel klassekamerat som overaskende nok plutselig bor i nærheten av meg. Dro hjem til han og drakk baileys til over 5 før jeg tuslet hjem. Det verste var at jeg sølte baileys på mobilen. Virket som om det gikk bra, helt til den plutselig småklikket litt i kveld. Slo seg av og på av seg selv på en måte... Uff den fylla..

Lørdag startet med masse sex (faktisk kun pga lyst og ikke pga av mulig el...) Ganske ålreit...thi hi.. Kosa oss hjemme på lørdag.

Har av og til noen tanker om at jeg ikke burde drikke rett etter el i tilfelle det er når egget eventuelt fester seg omtrent, men etter så lang tid orker jeg ikke tenke på det... Kan ikke la det styre livet mitt, denne barnløsheten er trist nok som den er...

Vel...har du noen gode råd for hvordan vi skal få dagene til å gå nå da?? Eller var det vi som ikke skulle tenke på det, kanskje??

Fortsetter under...

Heihei

nå fant jeg igjen tråden på s.9....oioi må visst skjerpe meg litt å svare deg oftere.

Her er det så fint vær i dag,sol fra skyfri himmel.Deilig! Er så smått begynt å vise at høsten er på vei.Er det sånn der du bor også?

Tida går jo egentlig veldig fort,må tenke meg om hvor lenge vi har prøvd å bli gravide etter hvert!! Fikk plutselig litt panikk med tanke på at vi faktisk skal ha prøverør rundt mars.Tenk om vi faktisk må gjør det....herregud.

I helga blir det fest igjen,merker at jeg er inne i en periode nå thi hi men skal styre unna cognacen....ble ganske fuktig sist helg.

Må bare spør deg igjen ,var det 5 år dere to har vært sammen?vi har vært sammen i 7 år til jul,har det falt deg inn noen gang at det faktisk hadde vært deilig å være fri og ikke hatt det som som nå med prøving og alt??

For du skjønner(må bare si det til deg),jeg fikk en smak av friheten på lørdag...:-/Traff en jeg har tenkt på og likt godt.Ble litt vel intimt enn det burde...sier ikke at fylla har skylda med sånne ting men jeg var totalt på tur!

Dagene etter har jeg jo tenkt at herregud,hva driver jeg med,vi som prøver for harde livet med å bli gravid!

Har det trygt og godt med sambo og jeg vet at han vil være der for meg og det er jo alt man kan ønske seg.Er ganske forvirra for tida!!!

Hadde et svakt øyeblikk den kvelden ja.

Er spent på å høre hva du syns...

hei

jeg måtte nesten le når jeg leste innlegget ditt...det var jo akkurat som å lese om meg selv! Første gang vi bestemte oss for å prøve var april for 21/2 år siden. samme helg som pilleslutt var jeg på besøk hos kusina mi i oslo. klarte å rote med en fyr der, og ble helt klar for singellivet. Hoppet på pillen igjen og hadde verdens tristeste sommer, med masse tenking.... fant jo ut at det var best å være der jeg var. Heldigvis.

MEN jeg er stadig på flørtern... er litt avhengig av det, tror jeg. Går aldri særlig langt. holder meg til å flørte. deilig med oppmerksomhet. Men pussig du spør akkurat nå....han jeg drakk baileys med i helga... jeg skjønte jo hva han ville... lå tilslutt på sofaen sammen. gudsjelov tok jeg meg sammen, og kom meg hjem før noe alvorlig skjedde. Men det var helt merkelig å være så nær en annen gutt (og merke at han ville ha meg - god følelse).

jeg vet ikke om man kan skylde på det, men frustrasjonen med å ikke lykkes med babylaging, og at sex ofte også er preget av det....+ at etter snart seks år er jo oppmerksomheten og spenningen mindre.... som du sier, det er deilig å kjenne på friheten av og til... Bare man ikke tøyer den friheten for langt...da blir det vondt tror jeg. Blir litt skremt av meg selv etter enkelte flørte-episoder (spes. etter sofa/baileys-opplevelsen i helga) Er jo utrolig glad i sambo, og vil ikke bytte han ut for noen. Det er han jeg vil ha barn med! Men den spenninga....MÅ bare kjenne på den av og til..

Jeg har vel IKM den 29 denne gangen.Tviler på at det går denne mnd.med tanke på til de grader utagerende(!) festing!

Tenker positive tanker om deg jeg....:-)

Jammen deilig å høre at du skjønner og forstår hva mener.Virker som vi er ganske like.Er veldig på flørtenivå jeg også og må si meg helt enig i det du fortalte.

har fått "hendelsen" litt på avstand og fått orden i ting igjen,heldigvis får jeg si! ;-) skremmende at jeg faktisk gikk så langt med han fyren men gjort er gjort! Ferdig med det. Er ikke trygt å sende meg på fest alene!!

Jaja blir litt kort dette her,må dusje og legge meg snart.

Klem

Hvordan går det med deg,fått mensen???

Jeg har pina meg begynt å spotte i dag,ikke så veldig overrasket sånn sett men helt uvanlig at jeg ikke har kjent noe som helst at mensen er på vei....ingenting det er helt utrolig,jeg pleier jo og ha skikkelig vonde bryst og i magen.Jaja det er jo bare bra det!

Off ny mnd ny pp,når skal det ende dette her du......det er vel bare å sette i gang igjen...

Annonse

å jada....mensen er kommet. som ALLTID!!!!!!!!!

Nei søren også....en pp til, så ringer jeg gyn igjen. Blir jo veldig spennende det, da. Kanskje jeg får prøve pergo. eller kanskje han mener vi burde satse på prøverør. Er egentlig ganske innstilt og forbredt på det.

Ser du akkurat har vært inne her. kjipt med den spottinga, da! men som du sier, da er det på`n igjen! Man slipper hvertfall å lure. Pleier du å spotte da?? det er jo de som spotter som gravide, vet du ;-)

Jeg fikk faktisk ikke mensen før i dag tidlig. Syklusen har visst plutselig økt fra 26 dager til 29 på tre mnd. Håper ikke det fortsetter sånn.

Prøver å lese litt i kveld, men blir så trøtt....skal på studiesamling i morra, men har ikke forbredt meg. Har jo "bare" hatt fire uker på meg...he he.. uansett ikke mye jeg rekker da det er håndballtrening i kveld. Vet ikke om jeg har lyst på det med mens-vond mage, men det skal vel bare være bra.

vel, vel....ny pp, nye muligheter!!

Du..nå må ikke du sette igang store forhåpninger i hodet mitt her... fy ;-)

Nei pleier ikke å spotte noe særlig men den er helt sikkert på vei vet du.Sånn er bare flaksen min!!

Du får kose deg på trening i kveld,ja det skal visst være bra å bevege seg når mensen står på.

Heihei

Tok en test i dag og den var jo så negativ som den kan bli den!!! var det jeg trodde også (for hvorfor skulle jeg være gravid!?!:-/. hva som går av mensen denne mnd.er f...ikke godt å vite herregud altså,blir gal!

Uffameg har en dårlig dag i dag.. blir vel vanskelig å regne ut når EL er nå,lurer på om jeg skal kjøpe inn billige el tester her inne og teste ofte.

Satse på og ha sex så mye som mulig ihverfall ;-)

Når jeg tenker meg om så fant jeg ikke skikkelig el sist mnd,og det kan jo hende jeg ikke hadde det heller...er det sånn at mensen uteblir også da?

Har hørt litt forskjellig om det men vet ikke hva som stemmer.

Hvordan går det med deg? Begynt å bli klar for ny prøving? :-)

hei snuppelupp:-)

Så typisk med negativ test....er det mulig??? Men kan være som du sier. jeg mener også å ha lest om at manglende el kan gjøre at mensen ikke blir som vanlig. Trasig det da... Men da blir det sikkert el på deg neste gang. satser på det!

selv sliter jeg med rester etter tante. Snart over nå heldigvis. er vel forsåvidt klar for ny runde, men det er nesten så jeg heller teller ned til neste mens slik at jeg kan ta kontakt med gyn. orker ikke dette mer, han må vel kunne hjelpe meg med noe! Håper han foreslår prøverør nå....jeg har ikke trua på at vi får til dette alene. innser det mer og mer...

ellers ser jeg fram til høstferie neste uke. det blir bra!!

snakkes!

Hei vennen!

Syns du bør snakke med han legen din jeg ang.prøverør,dere har jo prøvd i 2,5 år er det ikke? på tide å få skikkelig oppfølging fremover.Jeg hadde ikke godtatt å vente så lenge på i det hele tatt å få et svar når dere evnt.kan starte med prøverør.Nei herregud ta og ring og snakk med han! Stå på krava dine!

Det hjelper uansett å få snakke med de som kan dette,føler seg mer trygg også.

Legen min har sagt at jeg skal ringe om det er noe og det bør du også gjør. Jeg ringte gyn i går og sa ifra at jeg ikke hadde fått skikkelig mens,spurte også om det er sånn at mensen uteblir om el ikke har vært men det er ikke tilfelle,mensen kommer uansett.Om det er en eller to eggledere så har en el hver mnd.Så da vet vi det!

Det med mensen er jeg urolig for,hadde samme opplegget da det var utenfor livmora men fikk beskjed om å ta en test på mandag.Da får vi se.

Håper så inderlig at dere skal få det til snart,tenker på deg og skjønner frustrasjonen din.

Klem

åååååå tenk om det kunne vært din tur nå!!!! det håper jeg virkelig! en sånn rar mens må jo bety noe...? hva tror du selv?

Takk for oppmuntring angående legen... skal ta kontakt snart nå. Har bestemt for for å gi kroppen en sjanse til.... ;-) Men da er det nok!! Stemmer ikke med 2 1/2 år foresten, da har du misforstått... Første gang vi tenkte å begynne å prøve var 2 1/2 år siden...men så skjedde det så mye at jeg startet på pillen igjen. Sluttet på pillen på ordentlig i mars 2005. Men begynner å bli lenge siden.... og har jo ikke vært antydning til gravid engang!

Var gravid som 16-åring (ikke akkurat stolt av det....) , men det ble gjort flere inngrep på samme tid da aborten skulle gjennomføres (både blindtarm og fjerning av cyster), så det har nok gjort sitt med egglederne mine (en tett og en "rar"....?). Håper hvertfall at prøverør kan være vår løsning på problemet, om ikke et under skal skje. Jeg har så innmari lyst til å legge inn innlegg her om at jeg er gravid!! Jeg gleder meg til å bli stor som en hvalross og få masse svangerskapsplager... uff nei jeg ønsker selvfølgelig ikke det, men du skjønner sikkert hva jeg mener...:jeg vil bli gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klarer du vente til mandag med ny test da??

Annonse

Ok beklager at jeg tok feil når det gjelder prøvetida...skjønner bedre situasjonen nå og hva du har å tenke på.

Alle kan jo bli gravide i tenåra,det er bare FLAKS at jeg ikke ble det for herregud for et styr det var i de tider.Gikk i fest og ja.......fest?! Godt jeg ikke er 16 lenger.;-)

Håper virkelig at det klaffer denne mnd da..Tenk om det gjør det???fy søren det hadde vært noe siden du tenker på og ringe legen etterpå....

Krysser ALT for deg++++++ jeg venter bare på gravidinnlegget ditt jeg da:-)

jeg er helt enig med deg,akkurat nå føler jeg at all verdens svangerskapsplager bare kan komme så lenge jeg er gravid!

Ja du jeg har kjøpt Gravitamin inne på billige tester.no tenkte at dette må være bra å få i seg.Der er jo bla folat og masse andre vitaminer som skal være bra både før og under graviditeten.Kjøpte også el tester så nå er jeg i full gang her:-)

har ikke det minste trua på at det er noe på gang i magen så venter til mandag med å få bekrefta det!

verste av alt er at jeg har litt rødbrun utflod enda så her er ting totalt ute av system,så forb...irriterende.Jaja det ordner seg vel.

Velvel du får ha en koselig kveld med din kjære!

Nikket ble så fint så :o)

Har ikke så mye nytt å fortelle nå egentlig....bare utrolig godt med helg. fredag er den aller beste dagen med hele helga i vente :o)

ja åssa apropo 16 år og fest, fest og fest....: ikke no problem å bli gravid da hvertfall. det var 1 helg det! så var det gjort..... må nesten le også. Nå sitter jeg her.... og får det ikke til å klaffe på godt over 1 1/2 år... Latterlig!

God helg til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...