lita78ღ Skrevet 23. august 2006 #1 Del Skrevet 23. august 2006 noen symptomer???? Testesjuk?? Jeg kjenner noe i magen. akkurat som dagen før mens. fortsatt 5-6 dager igjen, men kanskje den kommer tidlig denne gangen (var jo sen sist;) Men, men.. man kan jo håpe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 23. august 2006 #2 Del Skrevet 23. august 2006 Hei! Så koselig å se at du "roper" på meg:-) Testesjuk kan du skrive opp at jeg er,regner med du har det på samme måte;-) Jeg er begynt å kjenne at tr er på god vei,rar og vondt i magen i perioder.Ømme bryst i noen dager nå. Blir ikke overrasket om den er komt på neste dobesøk,så gale er det!! Men så lenge den ikke viser seg er håpet der fortsatt ja! Hvordan går det ellers? Stress på jobb,siden det er skolestart og alt? Kan tenke meg du har en spennende jobb! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6042938 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lita78ღ Skrevet 24. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 24. august 2006 hallo på deg! ååååh, jeg kunne tenkt meg å være en uke frem i tid nå. Uten tr og en haug med tester med blått kryss på!!! Hadde ikke det vært herlig?? Jammen min (og din, da:-) ) tur snart altså!! Magen min er fortsatt litt rar. kjenner en del stikking ganske langt nede i magen og av og til litt på siden. Har også litt press nede i magen i perioder.... Jeg skifter mellom håp og depping flere ganger om dagen. VET jeg blir skuffa hvis jeg håper for mye, men samtidig deilig å leke med tanken, ikke sant? Vært mye på jobb disse dagene ja. mange nye elever, og det er artig! En spennende og utfordrende jobb. På mange måter. Er jo både sosialarbeider, omsorgsarbeider, mor/far og psykolog på en gang! I tillegg skal man prøve å legge til rette for læring. Til tider frustrerende, men utrolig givende! Er det kjøkkenutstyr eller selve kjøkken du selger?? jeg elsker sånne ting. har SÅ lyst på nytt kjøkken nå. Send over ett a! ;-) er det lørdag som er IKM for deg??? to dager.... krysser fingra xxxxx Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6056507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lita78ღ Skrevet 24. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 24. august 2006 og når jeg kjenner ekstra godt etter : Brystene mine er liksom litt tunge! Ett skikkelig symptom altså!! he he.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6056559 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lita78ღ Skrevet 25. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 25. august 2006 er så spent på hvordan du har det.....Dytter derfor litt på denne... masse lykkeønskninger!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6073030 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 26. august 2006 #6 Del Skrevet 26. august 2006 heihei! Hvordan går det? Spent på hvordan du har det i dag! Ja i dag er det jo den berømte dagen min da,har ikke fått mensen enda,men jeg kjenner absolutt at den kommer,har typiske symptomer,tunge og ømme bryst,rar i magen.. Er jo så spent og nervøs at den har vel funne ut at den skal vente enda noen dager før den tør å dukke opp..hehe Tenk om det går bra denne mnd!? oioi hadde vore helt utrolig i tilfelle. Går jo bare å håper og depper jeg også,vi er like der du:-) Tenkte å vente med å teste,er så vant til at den er sen så det er like greit å håpe og deppe litt til tror jeg;-/ Jeg jobber på Norema og selger kjøkkeninnredning ja,spennende yrke men veldig mye press og stress.Stor pågang frem mot jul. Men det er absolutt en fin jobb.Skal se om jeg får sendt over 1stk kjøkken til deg jeg:-) Det høres ut som det ikke er bare bare å være lærer heller,sikkert litt av hvert man må gjennom ja! Har du planer for kvelden da? Har lyst ut i kveld men har liksom en sperre for det.Kan ikke bare den sørens mens styret komme da visst den likevel har tenkt til det! Jeg blir gal av å vente,uff hardt liv! (der kom deppeperioden) hehe Ringte i går for å høre ang.blodprøva men den var ikke klar så jeg skal ringe i neste uke.Blir spennende å se om alt er i orden. xxxxxxxxxx fingra for deg... klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6076996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lita78ღ Skrevet 27. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 27. august 2006 hallo igjen! Søndag og ingen mens. forventes ikke før tidligst i morra heller da.. Men jeg testa negativt i går:( Jeg pleier ikke å teste, men tenkte som så at det er greit å vite. Var i bryllup, så det blir servert en del alkohol. Det var forøvrig veldig trivelig (må inrømme at jeg ble litt giftesyk... he he) Desverre virker det ikke som det smittet over på samboeren..hmm! Ellers ikke noe nytt. Jeg kjenner godt at magen og puppa er der de skal være, for å si det sånn. så egentlig hadde det vært greit om tanta bare kom. er på dag 25 i dag, pleier å komme på 26. Jeg drømte foresten mye om testing natt til lørdag da jeg skulle teste. først drømte jeg at jeg testet positivt (og det var jo helt utrolig!!!), men så drømte jeg at det var en drøm og at jeg ikke hadde testet ennå....så testet jeg negativt (i drømmen). SÅ våknet jeg. og gikk for å teste. Opphengt jeg???? men det er (eller var) jo spennende. Nei, neste gang jeg tar i en test skal den bli positiv-herved bestemt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6088326 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 28. august 2006 #8 Del Skrevet 28. august 2006 Jada i dag kom tr:-( Fy flate så kjedelig. Lurer på kortid det skal klaffe for oss...skikkelig deppa.Har tydeligvis hatt EL senere enn jeg trodde,og da er det ikke så rart det ikke gikk.Må ha hatt den 15 aug.visst man regner 14 dager? men det kommer jo an på sykluslengden gjør det ikke? Min er jo irriterende ustabil så vet jo aldri når jeg har EL. Da er det søren meg påan igjen,ny dag ny pp! Jaja sånn er livet! Hvordan går det med deg? Du har vel ikke fått den sant?:-) Satser på at du er gravid jeg,så er iallefall en av oss fått det til denne mnd! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6107099 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lita78ღ Skrevet 28. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 28. august 2006 Hei. ser du akkurat har svart meg, kanskje du er her ennå? Nei ingen tante på besøk ennå. Kjenner det bygger seg opp litt i magen, så får se io morra.... men ingen spotting ennå (gjør ofte (ikke alltid) det). Kan vel være du hadde EL senere, ja. kjente ikke du noen stikkninger? Tester du ikke for å finne EL du heller? Virker som mange gjør det, her inne. Sikkert en fin måte å ha kontroll på. Men så dødskjiiiiiiiiiiiiiiiipt at du fikk tr. Hadde litt trua på deg, jeg:-) Jeg skjønner godt at du er deppa. Sender over masse trøsteklemmer... Men som du sier så positivt; da er det bare å sette igang med ny pp!! Jeg tror 14 dager er sånn gjennomsnitt. Har hørt at el er mellom 10-18 dager før tr melder ankomst. Så da kommer det vel an på lengden på syklusen, ja. Men, du...det må vel klaffe en dag! Kan ikke skjønne annet!! De aller, aller fleste får det jo til før eller senere! Jeg gleder meg stort til den dagen:-) Jeg synes det er utrolig hyggelig å ha denne tråden med deg! Første jeg ser etter er om du har vært inne. artig med en "nettvenninne". Min første! Vel, vi hørs!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6108006 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lita78ღ Skrevet 29. august 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 29. august 2006 spotting er i gang! Æsj!! Da er tr underveis. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6111910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 29. august 2006 #11 Del Skrevet 29. august 2006 Heihei! Humøret er komt seg i dag,hjelper med trøste ord fra deg vet du! Joda hadde stikkinger en dag,husker du jeg sa det altså:-) Tror det var rundt den 14 aug.Jeg testa med CB som jeg fikk av legen.Den 13 husker jeg at jeg var usikker på om den var positiv.Dagen etter kom det litt slim også, så da trodde jeg at EL hadde meldt sin ankomst. Nå har jeg 7 tester igjen som jeg skal bruke denne pp.Jeg har aldri testa før heller men tror det er lurt og bare begynne med det.Er jo svindyre de der men alt må prøves som sagt! Har virkelig den sørens filletanta dukka opp hos deg igjen! Er jo så utspekulert hun der vet du.Skulle hatt besøksforbud for leeenge siden! Det er ikke annet å gjøre enn å begynne på ny frisk og tenke at neste mnd.skal det gå.For det skal det nemlig!!!! Jeg er helt enig med deg:-)er kjempe koselig å prate med deg her inne.Det første jeg også gjør er å se om du har vært her. Trodde liksom ikke at jeg fikk såpass god kontakt med noen her inne! Setter stor pris på deg:-) snakkes ja Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6119678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lita78ღ Skrevet 31. august 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 31. august 2006 Hei hei fy flate, nå måtte jeg langt tilbake for å finne tråden.. Vel, vel..jeg er dritlei hele prøvinga!! (sånn er jeg bestandig rett etter tr har kommet). Gikk meg en lang tur i stad og tenkte. Nå skal jeg virkelig prøve å ikke tenke mer på dette på et par mnd. er så lei av å ha det i fokus og så hele tiden mislykkes! man føler seg så utilstrekkelig! Og nå har det jammen gått lang tid. Kunne snart ha rukket to svangerskap! uff... Har lyst til å tenke på andre ting nå. Gjøre andre ting enn å sitte her på BIM å bli påminnet min uduglighet hele tiden. Sånn er humøret mitt om dagen. jeg vet det forandrer seg, så det forundrer meg ikke om jeg er jevn her igjen om et par uker ;-) Begynner å kjenne meg selv. Men jeg føler seriøst at dette ikke er sunt for meg. dete er en fin side, men jeg blir helt oppslukt, for så å bli skuffa gang på gang.. Samtidig synes jeg det er veldig hyggelig å samtale med deg her. Vil ikke gi meg med det, så jeg må nok stikke hue innom her. Men nok klaging; hvordan er det med deg?? klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6146051 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 31. august 2006 #13 Del Skrevet 31. august 2006 ja jeg tenkte meg at du måtte ha deg en pause her inne.Har ikke vært så mye innpå selv heller.Trenger pause fra dette styret vet du hva,skjønner akkurat hvordan du har det.Er DRITTLEI prøvinga selv. At det endelig skjer en gang er helt usannsynlig for tiden. Lurt på mang en gang hvorfor det skal være så j...vanskelig! Problemet er jo at vi håper så inderlig hver eneste mnd.og det er like tøft hver gang.Enig at det blir veldig "tett på" når en er mye inne her. La inn en tråd her i stad,la merke til noe klumpaktig mens i dag og i går,lurer på om jeg kan ha vært gravid.Har ikke peiling jeg men syns det var litt rart...who knows! Nå er det neste pp som gjelder! Jaja det var alt "nytt" jeg hadde å fortelle;-) Og du.....opp med humøret,tenk på andre ting(prøv iallefall) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6146668 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lita78ღ Skrevet 3. september 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 3. september 2006 Wow, tre dager uten å ha vært inne her! nesten rekord det;-) Hopper glatt over nesten alle innleggene, og finner igjen vår tråd. Den beste! hi hi.. Kjempetrist vær i dag. har regnet konstant siden vi ventet på drosje i natt ved halv tre tiden. jeg ble drittbløt! Var bra jeg skulle rett hjem, sveisen min tåler ikke vann:-)) Nå har tr så å si forsvunnet. ikke no er bedre enn det! Har sitti i sofaen og sløva i hele dag. Shrek2 på canal+. han er artig, synes jeg. Nå vet jeg ikke helt hva vi skal finne på... har lyst på hjemmelagd pizza. Kanskje en kinotur etterhvert. Har du sett Uro?? Jeg så innlegget ditt om "klumpene". Kanskje du var gravid??? ikke godt å si, men..Når har du el sånn ca? Jeg har bestemt for å ikke fokusere på dette denne mnd. men jeg kommer til å ha sex, spesielt mellom dag 10-19. Kan jo ikke la en pp gå fra meg...MEN JEG SKAL IKKE BLI FOR OPTIMISTISK!!! Vel, vel...vi får se. Har du hatt en bra helg?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6175916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 3. september 2006 #15 Del Skrevet 3. september 2006 Der var du endelig! Kjedelig når du ikke er her! Har nettopp komt hjem fra en liten biltur,vi har jo så lyst å få oss hus nå.Så på et som var veldig fint,har jo bare lyst å flytte inn i dag! Har ikke fått taksten på det ennå,men tipper det går for 3 mill og da kan vi bare glemme det.Kjedelig at det skal være sånn. Typisk meg å begynne å drømme med en gang,TENK så fint vi kunne fått det!!! menmen vi får se taksten først,spennende! Ja her er det skikkelig kjedelig vær også,regner og er ubehagelig klamt.Søndagene går som regel i film på TV1000 her da:-)Men det er egentlig utrolig mye dårlige filmer som går altså! Er heldig visst en finner en god en!! På byn i går altså:-) kjekt det. Vi har tatt det rolig hjemme med 9 åringen hans,vår helg denne gangen.Deilig å bare slappe av.Men tror jeg må ut neste helg.Er vel 3 uker siden nå...og det er lenge for meg:-) jeg har ikke sett Uro...er den god? Nå har jeg vel EL den 13 sept,rundt der.Og sex skal det bli i massevis,har sagt til sambo at nå må han manne seg opp,for det er påan igjen hehe! Skal IKKE ha forhåpninger i det hele tatt,orker ikke å bli skuffa.Så nå skal jeg holde meg helt nøytral ! (jaja jeg får se om en uke eller to:-) Ha en fin kveld! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6177733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lita78ღ Skrevet 4. september 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 4. september 2006 ja det er det der med å ikke la seg rive med.... uff. Ikke lett, får se hvordan det går, 3 mill for et hus?? det var da voldsomt for noen priser det er borte hos dere da! eller skal dere ha et kjempe hus kanskje?? :-)Vi kjøpte hus for to og et halvt år siden. vanlig hus på 100 km med full kjeller, på et byggefelt 12 km fra byen. vi ga 1150000. men har steget en del fra det faktisk, og det er jo bra. Jeg har veldig lyst til å bygge en dag. Gjerne med en gang, men får vente noen år, fire-fem kanskje? får se;-) Har sett for meg drømmehuset!! satser på at el er en gang mellom helga og helga etter det igjen. kanskje jeg tester. Har jo noen liggende. Nei, jeg skal jo ikke tenke på dette denne mnd!!! (der ser du, jeg har allerede glemt det...he he) prates! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6194039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 7. september 2006 #17 Del Skrevet 7. september 2006 Heisann! måtte lete litt nå etter tråden vår! Har ikke vært så mye innpå i det siste,mye å gjør på jobben for tiden. Ja det er dyrt med hus,men det vi så på var veldig stort også så det koster sikkert mer enn hva vi har råd til! Tenker også på og kjøpe et billig som vi kan pusse opp,vi får se:-) Jeg merker på meg selv at nå begynner jeg å tenke skikkelig på babylagingen igjen! Hva med deg? Lurer på og begynne å teste nå,har du begynt? Har 8 liggende og det frister veldig...men så har vi det gående igjen,kommer nok til å ha like store forhåpninger denne mnd,typisk meg det. Men nå gjelder det å treffe på riktig dag,gjorde ikke det sist så det blir spennende. jaja vi snakkes:-) klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6236144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lita78ღ Skrevet 8. september 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 8. september 2006 testene ligger i skuffen...kanskje jeg gjør det, kanskje ikke...men tenker at jeg må enten gjøre det eller ikke. blir vanskelig å tolke resultatet helt hvis man bare tester innimellom sikkert. Kanskje jeg starter i morgen. da er jeg på dag 11.. kan vel skje på alt mellom dag 10-19 ifølge det jeg har lest om sykluser.... ellers sitter jeg heme alene nå. typen er å feirer no greier med fotballaget. har tent lys og koser meg med brus og potetgull (fy!). Og tv og pc...ganske digg egentlig. Jeg var på kino i går, så URO. Syntes den var bra, men ble litt irritert på hvordan den sluttet. Som sagt bra, men ikke en film man er NØDT til å se på kino. Bra alternativ når man skal leie dvd istede... Gooooooood helg! (og test i vei!!) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6250463 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 9. september 2006 #19 Del Skrevet 9. september 2006 God morgen:-) Sitter på jobb og kjeder meg,lite folk og ingen tlf.så da kan jeg like godt skrive litt til deg! Du var og så URO igår ja,tror jeg leiger den på dvd når den kommer,men det er jo kjedelig om det var en teit slutt da...jaja vi får se:-) Jeg tok den første EL testen i dag,ingen utslag selfølgelig.Jeg er på dag 12 i dag,da er vi vel helt likt i syklusen er vi ikke?? gøy! Om syklusen er normal denne mnd,har jeg EL en gang i neste uke, jakten har startet! Planer for helga,skal du ut eller? Jeg skal på fest neste,det seg jeg fram til! Drikke vin og og sikkert litt tyrkisk pepper,nam! Tenker litt på at det er midt i "perioden" nå så det er vel ikke så lurt å drikke så mye,men vi må jo ha det gøy også og leve livet. God Helg:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6254076 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lita78ღ Skrevet 9. september 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 9. september 2006 hei igjen. litt travelt nå. men skriver et kort svar: Jeg skal til min venninne å drikke vin sammen med henne og en annen venninne. begge de to har nettopp fått baby(1 mnd og 3 mnd), så det kan bli en prøvelse! Men det blir sikkert hyggelig. Kos deg i helga, vi snakkes:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6257855 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 12. september 2006 #21 Del Skrevet 12. september 2006 Hei på deg, i dag har jeg fri,er så deilig at! Travelt i det siste så det er ikke mye jeg har vært her inne.Men det gjør godt å få en pause også! Leste at du ikke hadde det så koselig på lørdagen....skjønner hva du mener.Ikke noe gøy i DET HELE TATT å sitte der og tyte om baby og alt det når en prøver selv Jeg fikk tlf.fra søsteren min som fortalte at hun venter nr.3 og at det egentlig ikke var planlagt!?! jeg merka jeg ble litt oppgitt og trist og tenkte at herregud, her sitter jeg og har store problemer med å få bare en.Hvorfor får ikke jeg det til...Går det virkelig an å få barn uten å planlegge det...? er ikke jeg vant til!!! ;-) Men samtidig ble jeg selfølgelig kjempeglad og gleder meg til å bli tante igjen. Har en nyhet idag,legen ringte og fortalte at prøvene var i orden:-) fy søren for en lettelse! nå gjenstår bare sædprøven hans.Siden vi ikke har brukt prevensjon på 5 år og at jeg bare har en eggleder,så er neste steg prøverør om 6 mnd..... Men nå føler jeg at ting er i gang og alt ser litt lysere ut. har du fått tilbud om prøverør? Er du begynt å teste nå da? jeg begynte lørdagen så nå må det vel skje snart,har en feeling på at det skjer torsdag,fredag.Håååper! Det må skje før lørdagen for det blir ikke sex i helga fordi sambo skal på tur. Jaja alt en må passe på altså!! Med min uflaks så skjer det lørdag! Var det ikke jeg som skulle la vere å tenke på prøving?????? herregud! Snakkes Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6289144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lita78ღ Skrevet 13. september 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 13. september 2006 Så bra at prøvene er i orden!!!!! Når skal sædprøven tas da?? Er jo utrolig spennende det her.. uansett bare seks mnd igjen da..på en måte...får vi håpe. enten skjer det av seg selv innen den tid, hvis ikke skjer det noe da! det er bra! Selv har jeg ikke testet. jeg glemmer det! Men er likevel sikker på at det skjer denne uka vi er i nå, men om det var mandag eller torsdag er vel mer usikkert. hadde sex på søndag og i natt. har også planer for i kveld...he he.. eneste negative er at jeg begynner å bli forkjøla, så lysta er ikke helt på topp. Men ikke snakk om å la en pp gå til spille! selv om jeg ikke har helt trua lenger, skal jeg ikke kaste bort en eneste pp!! Man vet jo aldri! Jeg har ikke direkte fått tilbud om prøverør, men legen sa at hvis det ikke skjedde noe innen 6 mnd ca (i oktober) skulle noe skje.. men om han mener å sette meg på pergo eller sende oss til prøverør, vet jeg ikke.Jeg tenkte å gi meg selv to sykluser til før jeg ringer. Snakket han om pergo til deg? Gratulerer som vordende tante, foresten! Bor de i nærheten eller?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6305630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 14. september 2006 #23 Del Skrevet 14. september 2006 Prøven hans er ikke enkel å få gjort tydeligvis,sier at han vil prøve fram til jul og se....ikke noe hjelp i at jeg sier det er best å sjekke det en gang for alle.MANNFOLK! jesus christ altså! så du er begynt å bli snufsete...kjedelig,jeg hadde det der for et par-tre uker siden,ikke noe stas nei.Men du får stå på og ikke gi opp senkekosen helt enda ;-) og du ikke mist trua,for jeg har stor tru på deg,en vakker dag lita78....:-) krysser for at den sitter i løpet av 2 mnd nå da! Med meg er det verre..jeg tror søren ikke jeg har El i dag,ingen tegn på det. Har sagt det før og sier det igjen,tipper den kommer lørdag (visst ikke den har vært eller kommer i det hele tatt)når jeg skal på fest og typen er utenfor rekkevidde...... jaja det var den pp! er det ikke sånn at man får pergo om det viser seg at man har sjelden eggløsning? kanskje jeg som ikke er med altså...men jeg har ikke fått tilbud om det. Men uansett så er det jo godt å vite at 6 mnd ikke er så veldig langt unna om det trengs. Søsteren bor en times kjøretur unna så det er ikke langt.Glad for det,fint å være tante når babysavnet melder seg:-) Ha en fin kveld! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6318547 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lita78ღ Skrevet 14. september 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 14. september 2006 Du...om du har el på lørdag, så får du passe på å ha masse sex på i dag og fredag, da!! Sæden kan leve i flere dager den... dessuten sies det at det beste er om sæden ligger i egglederen og venter når eggløsningen skjer... Så det er håp denne pp også:-) Jeg tror det stemmer det du sier om pergo, men det er likevel mange som får det, selv om eggløsning ikke er problemet. Høres ut som om mange bruker det i tre mnd mens de står på venteliste til ivf...ikke vet jeg! Kos deg på fest i helga! jeg skal ut å spise i morgen med ei venninne (gudsjelov med en singel, uten barn...). Goooooood helg!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6321573 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 18. september 2006 #25 Del Skrevet 18. september 2006 heihei! Da var helga over! oh my god for en fest! herregud var på nachspiel til kl.var 6 om morningen.jeg var helt skutt i går.Jammen lenge siden jeg har hatt det så gøy! Drakk masse med cognac helt frem til da jeg fant ut at jeg skulle gå. Hehe jaja sånn er det!Tenkte iallefall ikke på babylaging! Har du hatt det fint i helga? Jeg lurer på om jeg har el i dag,kom litt slim istad hmm er tom for tester selfølgelig.var jo en smule sen da?! Men tenkte å ha sex i kveld så får vi håpe! har du fått noen tegn på at den er komt eller?? Snakkes klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041571-hei-venter-p%C3%A5-lykkeliten/#findComment-6361430 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå