Gå til innhold

Det var herlig med gravidyoga:

Anbefalte innlegg

Det skal være sagt at jeg er en meget stresset person, klarer liksom aldri slappe av....., så dette er vel ekstra godt for meg. Men hovedsaklig går det på å puste, strekke, tøye og bøye der vi kan få/har vondt i svangerskapet-- forbrede kroppen på en fødsel.. Øvelsene fokuserer på å bevistgjøre holdning og pust! Øker også styrke og smidighet.. (noe jeg trenger fordi jeg er så forferdelig stiv) Det var bare rett og slett drit deilig!! Siste kursdag skal pappa`n være med, da skal han lære hvor han skal massere under fødsel.... og annet nyttig han kan gjøre...

Anbefales

Koster 1200 for 8 ganger a` 1 1/2 time.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041519-det-var-herlig-med-gravidyoga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei Popkind, hvordan skiller gravid-yoga seg ut fra vanlig yoga?

Ser de har kurs her også, 8 ganger 1200kr, men jeg jobber natt (19-5) annenhver uke, så da rekker jeg jo bare 4 kvelder, da blir prisen for stiv synes jeg. Men treningssenteret her har endelig tenkt å starte med vanlig yoga igjen, så tenkte jeg skulle prøve, mens jeg fremdeles er i stand til å gå.

Hei viventeridesember....

Hadde jeg vært deg ville jeg undersøke med instruktøren! Hun/han kan sikkert si hvilke øvelser du kan og ikke kan gjøre som gravid...

Tror ikke det skiller så enormt...

Instruktøren sa idag at yoga er veldig bra mot bekkenløsning...

Høres herlig ut og jeg gleder meg til min første time om noen uker. Kan ca ingenting om pusting og sånn i forbindelse med fødselen så dette blir bra. (Dessuten kjenner jeg at jeg også trenger litt hjelp til å slappe av...)

Jordmora hold tel i Bodø... å om det finnes gravideyoga der gidd æ ikke kjør i 45 min førr å kom mæ på det... Fauske veit æ at mange har etterlys vanlig yoga også... men har vært dårli med det.... Heiv mæ jo på sånn treningsstudio ei stund, da va mor og barn træninga kutta ut førr at det va førr få interesserte...

Ja, ja får klar mæ uten æ...

Men fint at mange av dåkker anner kan kos dåkker med det...

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...