Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Permisjonen min starter i morgen, og jeg tenkte å bake litt og fryse ned nå, for når babyen kommer og "alle" kommer på besøk er det litt deilig å slippe å stresse med baking. Babyen og 2-åringen vil kreve sitt.

Kan man fryse ned sjokoladekake (sikkert da uten glasur?) og f.eks. nøttekake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette går helt fint å fryse ned ja. Med glasur også!:)

Skrevet

Er jo selvsagt fint å ha kaker i fryseren, men det er vel ingen som forventer at du skal stille med hjemmebakst når de kommer på barselvisitt? Hvis du ikke har spesiell glede av å bake, så kan du med god samvittighet la være og heller kjøpe inn noen tolitere med is - hvis noen skulle være så frekke og komme uten godsaker!

Skrevet

sier som hun over her!! hadde aldri fallt meg inn å fylle fryseren med bakeverk!! baker ikke mye til vanlig, og enda mindre nå!

Skrevet

Jeg har bakt litt! Hva annet skal man ta seg til liksom? Hyggelig med litt kaker selv om folk selvfølgelig ikke forventer det!

Skrevet

Det er slik jeg tenker også. Jeg må jo finne på noe nå, og jeg synes det er hyggelig å servere noe til de besøkende som kommer uten å måtte stresse med det der og da.

Skrevet

Jeg syne selvfølgelig ikke det er noe "must" å fylle fryseren med bakst. Folk kan ta med selv hvis de absolutt vil ha. Men jeg håper at jeg får energi og tid til å bake fordi jeg synes det er kjempegøy. Men er så "uheldig" å ha en mann som spiser veldig lite kake så jeg får ikke anledning til å bake så mye til vanlig (kan jo ikke spise alt selv heller), så jeg skal hvertfall bake litt når jeg kommer ut i permisjon (hvis jeg får tid da). Sikkert egentlig bedre å fylle fryseren med ferdigmiddager, men det er ikke så morsomt å lage det som å bake.....så det blir nok bakst på meg hvis det blir noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...