Gå til innhold

for en møkka dag!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Må bare få klage litt: ) Vært shit kvalm i hele dag, ikke orka noen ting, bare har lyst å kaste opp, men får det ikke til. Lite søvn i natt og jeg og samboeren går hverandre på nervene ( mest sannsynlig for jeg er lei og sur) Lite overskudd til sønnen min på to år, så sitter nå med dårlig samvitighet for han! Bare har lyst å sove!! Andre som har slike dager?? Pyton! Kjempe dårlig samvitighet for alt jeg ikke har gjort! Deilig å få ut litt frustrasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke lett det der, jeg skjønner ikke at samboeren min ikke skjønner dette, vi har jo vært gjennom dette en gang før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min fatta ingenting forrige gang heller han...

Jeg sier jeg vil si fra på jobb, -går jo rundt som en zombie, men han sier nei.

 

Lurer på hva som foregår oppe i toppen på de mannfolka enkelte ganger jeg...

 

Hvor langt er du kommet?

 

Jeg er 6+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+2. Merker samboeren min blir sur hvis jeg ligger på sofaen på ettermiddagene, for jeg er jo "tross alt" hjemme stort sett hele dagene også. Han har jo vert kvalm selv og bør jo vite hvor ubehagelig det er, er jo ikke bare til å ta en pille liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å være kvalm er jo noe av det aller værste man kan være. Blir jo så totalt slått ut.

 

Grrrrr....kan irritere meg grønn på mannfolk om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her, skulle så ønske de kunne kjendt på det å være gravid i bare en dag, tviler på min hadde fått gjort så mye da: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid fått beskjed at når han kommer hjem fra jobb så trenger han en halvtime på sofaen før han orker å hjelpe meg med ungen vår.

 

Her om dagen var han hjemme en hel dag alene med ungen og da jeg kom hjem fra jobb, var trett og sliten, -da var han så sliten etter en dag med ungen at han trengte MINST en helt time på sofen....

 

Gjett om jeg ble sinna da...udugelig mannfolk!

Ikke var jeg gravid heller da, men sinna? gjett om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...