Gå til innhold

El-testene mine virket gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

til alle som vurderer EL-tester fra billige-tester. Jeg leste mye negativt om disse testene, men pga lange sykluser er dette det eneste jeg har råd til å bruke. hadde uendelig med negative tester og begynte å tro på alt det negative som ble sagt om de.

Men jeg fikk det jeg mente måtte være positiv EL-test på dag 31 og dag 32 i syklus. Streken var ikke heeeeeelt lik som kontrollstreken, men merkbart sterkere enn de første 20 testene jeg tok.

Jeg fikk TR på dag 47, og selv om jeg ble deppa fordi jeg tydligvis ikke var gravid, var jeg i alle fall glad for å ha funnet EL for første gang. Ikke værst bare det ;)

Så de "virker" selv om de ikke er fullt så sterk som kontrollstreken.

Nå er jeg på dag 16 i min 5pp og har bestilt meg flere tester! Er spent på hvor lang syklus blir denne gang. etter jeg sluttet på p-plaster har det vært tragisk stigende lengde;

29 - 36 - 41 - 47.....

nå må det vel snu snart?!?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg har prøvd de testene men de slo aldri ut, men jeg prøvde vel ikke lenge nok, har også slitt med veldig lange sykluser, har akkurat begynt å prøve nå håper syklusene er kortere nå så sjansene blir littt større(brukte 2 år på ¨å bli gravid sist), skulle hatt mens idag, men har ikke vist seg... prøver å ikke håpe for mye på at det er en liten spire, sansynligheten er mye større for at syklusene blir like lange igjen, får kjøpe flere tester jeg og da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...