Gå til innhold

herlighet...


rampen_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i uke 9 og klarer ikke ha knappene igjen i noen av buksene mine, går mest i joggebukser, men tror der kommer av at jeg er oppblåst og øm på magen. Begynte vel i uke 7 hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er dette som er "problemet" hos meg også... vet jo at jeg ikke har fått mage enda.. men er oppblåst og øm i magen.. og i bekkenet kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rampen!

Så moro at du er blitt gravid også! Husker deg fra i våres på "bli gravid" jeg har byttet nick fra "spent jente", hvis du husker meg. :o)

Jeg har ikke begynt med større bukser enda, er i uke 10 i morgen, men merker magen er øm og oppblåst ja. Hehe...

Lykke til videre da! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Godt at det var flere som slet med det...Hehe. Jeg er 7+4 og magen er stor og øm. Er vondt å gå i dongeribukser, men jeg må gjøre det likevel på jobb. Kan jo ikke vase rundt i joggebukser hele svangerskapet heller. Men når jeg kommer hjem fra jobb, får jeg på meg joggebuksa fort som fy! Sist jeg var gravid fikk jeg ikke mage før i 4.- 5. mnd. Nå er den såååå oppblåst! Føles som jeg har en stor ballong i magen! Har jo ikke lagt på meg noe enda, men føler meg stor likevel når buksene blir trange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+0 og har problemer med å få igjen dongribuksa :( Litt kjipt at magen kommer sååå tidlig, men kan vel være pga at det er mitt andre også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...