Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er kun i uke 6. buksa sprenges.. hvordan skal dette gå? når begynte dere med atørre bukser??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 9 og klarer ikke ha knappene igjen i noen av buksene mine, går mest i joggebukser, men tror der kommer av at jeg er oppblåst og øm på magen. Begynte vel i uke 7 hos meg.

Skrevet

ja, det er dette som er "problemet" hos meg også... vet jo at jeg ikke har fått mage enda.. men er oppblåst og øm i magen.. og i bekkenet kjenner jeg...

Skrevet

Hei Rampen!

Så moro at du er blitt gravid også! Husker deg fra i våres på "bli gravid" jeg har byttet nick fra "spent jente", hvis du husker meg. :o)

Jeg har ikke begynt med større bukser enda, er i uke 10 i morgen, men merker magen er øm og oppblåst ja. Hehe...

Lykke til videre da! :))

Skrevet

Åh! Godt at det var flere som slet med det...Hehe. Jeg er 7+4 og magen er stor og øm. Er vondt å gå i dongeribukser, men jeg må gjøre det likevel på jobb. Kan jo ikke vase rundt i joggebukser hele svangerskapet heller. Men når jeg kommer hjem fra jobb, får jeg på meg joggebuksa fort som fy! Sist jeg var gravid fikk jeg ikke mage før i 4.- 5. mnd. Nå er den såååå oppblåst! Føles som jeg har en stor ballong i magen! Har jo ikke lagt på meg noe enda, men føler meg stor likevel når buksene blir trange...

Skrevet

Jeg er 5+0 og har problemer med å få igjen dongribuksa :( Litt kjipt at magen kommer sååå tidlig, men kan vel være pga at det er mitt andre også da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...