LINDA*** Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Sorry... I dag er det min tur til å ha en uheldig dag. Har prøvd siden 1.januar å bli gravid. ei på jobben veit det. Nå har hun sluttet med prevansjon. Og hun tenger bare å TENKE på baby, så blir hun gravid... Veit jeg kommer til å bli misunnelig. For har en følelse av at hun blir smelt på, på 1-2-3. Eller skal jeg u n n e henne det. Tross min situasjon.. Får nesten presentasjonsangst av å ikke bli gravid. Dette er damenes svar på "manndomsprøven", har jeg en følelse av. Har IKM til søndag eller mandag. Tror neppe jeg har nådd målet denne gangen heller. Har humørsvingninger som ikke likner noe. (Teller til 10 OFTE på jobben)... Men smiler og jatter med hvis noen n e v n e r baby-ting.. *klageklage* Selv nicket mitt får meg ikke i godt humør i dag tror jeg:( *snufs*
~Maja Mor~ Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Syntes vi skal både unne (og selvfølgelig misunne) våre venner som blir/er gravide. De ønsker sikkert det samme for oss. Jeg har en vennine som har termin om 3 uker, jeg hadde termin en uke etter henne, men hadde en MA i uke 7. Jeg misunner henne veldig, jeg skulle vært fødeklar jeg òg, men en dag er det jeg som sitter der med en positiv test. Og det gleder jeg meg sinnsykt til :-) I mellomtiden får jeg bare vente og vente...
LINDA*** Skrevet 23. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2006 Hmm... Okey. Da skal jeg prøve å skru på"unne-knappen". For jeg unner alle å bli gravide. Tro meg. Og jeg unner henne å få en til. Men det er så tyypisk om henne klarer det før meg. Og da blir jeg så trist, uansett hva folk sier. Men skal prøve å fokusere på det positive da.
~Maja Mor~ Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 vet at det kan være vanskelig med venniner som blir fort gravide, klart man ønsker det samme for seg selv. Denne venninen min, de skulle ikke egentlig ha flere barn engang...
LINDA*** Skrevet 23. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2006 hmm.... Typisk. Men du kan jo bli gravid da:) Tross alt. Og det er jo kjekt å vite da. Og du var glad på din venninnes vegne. Så du er et godt menneske:) I motsetning til meg... I dag vel å merke! Men men.. Lurer fælt på om jeg kan bli gravid i det hele tatt jeg.. Merkelig opplegg hele greia
LINDA*** Skrevet 23. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2006 ups... ja, så nå at du misunte henne litt.... hehe.... Men du unner henne sikkert også litt... jaja..
~Maja Mor~ Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 Jeg sier, ja takk begge deler ;o) Unn og misunn!! Klart jeg unner henne det! Men gleder meg veldig til det er min tur igjen da :-)
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 jeg synes vi skal begge deler jeg... unne og misunne....... jeg unner jo andre å bli det ,men ønsker det var meg i gjen....... lykke til lille venn og du!!!man har lov å ikke smile hver dag!!!!!!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 23. august 2006 #9 Skrevet 23. august 2006 Jeg er gravid -6+3 for å være nøyaktig. Har ikke fortalt det til noen enda, men har ei venninne som vet at jeg har sluttet på pre. Jeg har sagt til henne at om den dagen kommer og jeg blir gravid før henne så har hun lov til å gråte på skulderen min. Hun har lov å være misunnelig, -hun har lov til alt -unntatt å si at hun ikke unner meg barnet og ønsker at det skal gå galt....Men kom gjerne alle som vil gråte på skulderen min...livet er urettferdig selv om en ikke unner de rundt seg noe vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå