Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette blir mer og mer nervepirrende - for hvert minutt som går. JEG VIL IKKE HA MENSEN DENNE GANGEN!!!! jeg fikk totalt sammenbrudd etter innsetting for 6 dager siden. Alt hadde jo gått så fint til nå. Man skulle jo bare være glas. Jeg ble istedet helt fortvilt. Ja, da er du "gravid" igjen uttalte min samboer og hjertens kjær, og tårene sprutet på meg! Det kunne vært gledes tårer men det var det ikke.:

Man gjør det man må gjøre i mange uker - dag etter dag med nesepray for å bli nedregulert. Ultralyd og blodprøver og så begynner injeksonene i tillegg. dag etter dag i 10 dager. Så kommer ultralyden for å stadfeste hvor mange eggsekker - jo da - 8-9 stk på hver side. Så kommer egguthenting. Det blir 10 egg tilsammen, resten er "narresekker" som har blåst seg opp for artighets skyld.men ingenting er over med dette. Nei, da venter pinefulle timer med enda mere venting. Hvor mange befruktninger vil det bli??? Vil det blir noen i det hele tatt??? Jo da - det skal sies at de ringer til min bedre halvdel. Etter to mislykkede forsæk klarer jeg ikke å ta negative svar:( Jo da, 6 er blitt befruktet. Enda mer venting. Dessuten har jeg sinnsykt vondt i magen etter egguthenting. Men man holder ut. Holder følelsene i sjakk. Spiller tapper. Prøver å se lykkelig ut. For alt har jo gått så bra så langt...

Så er den store dagen der. 4 av de 6 har klart seg. De har delt seg. Det er en lykkens dag. To blir fryst. Et 2-cellers og et 3-cellers embryo. To settes inn. To flotte embryo - et 4-cellers og et 5-cellers, og som min kjære sa: da er du "gravid " igjen:) Jeg begynte å stortute.

Ja - alt har gått bra til nå, forholdene er optimale, alt er optimalt, ja da, ja da, men alt som kverner rundt i hodet mitt er - tenk om det ikke går. Tenk om svaret blir negativt nok en gang. Det makter jeg bare ikke.....

Åh Gud så redd jeg er.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6041028-gud-jeg-er-s%C3%A5-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg veldig godt dette er jo kjempeskremmende. Man vil så gjerne at det skal lykkes og veksler mellom håp og negative tanker. Og når man får tankene at tenk, tenk om og kjenner følelsen av svimlende lykke kommer straks tankene om at nei det kommer ikke til å lykkes denne gangen heller. MEN du må ikke slutte å tro og håpe for en gang skal dere lykkes og kanskje det er nettopp DENNE gangen. Prøv å gjøre noe koselig så lenge, unn deg fristelser og senk kravene ellers i livet, så skal du se at det spirer og gror der inne!

Oppmuntringsklem fra

Kjære lille deg! Skjønner veldig godt du er redd. Er jo ikke rart, veldig mange følelser som blander seg med dette. Det var utrolig bra det du har skrevet!!!! Er jo akkurat sånn det føles!!

Denne gangen skal det gå. Ønsker deg all lykke og sender deg mange gode klemmer og håper du føler deg litt bedre:)

Mange klemmer

huff,ja det er jo akuratt sånn det føles!!!!!!

MEN DU MÅ prøve å tenke positivt(veldig lett å si.......)

har hørt at det hjelper jeg,å være positiv....

slapp av og kos deg,så skal vi krysse alt for deg og dere...

kjempe lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...