bullen med gutt har fått Theo Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Har hatt en svangerskap med masse kynnere allerede fra uke 16. De siste ukene har jeg også hatt veldig vonde kynnere og mye vondt. Er nå i uke 39 og har 15 dager igjen til termin. Slimproppen gikk igår!! waaa.. Nå har jeg endelig begynt å få rier... HAr hatt smårier hele dagen, og nå begynner jeg å kjenne litt, også veldig sterke tak i korsryggen... Men er så redd for å bli skuffet.. at de skal stoppe.. er så lei av å ha så vondt hele tden. Har dere noen råd for å få de mer regelmessige eller at de ikke skal stoppe opp?
bullen med gutt har fått Theo Skrevet 23. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 23. august 2006 Har nesten 3 cm åpning også..
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Å så spennende, titter inn fra 1 tri og sier lykke til:) Klem
cielo *to barns mamma* Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Oi så spennende da!! Skal det ikke hjelpe å gå rundt for å få fortgang i tingene...? Mener jeg har lest det her inne. Masse lykke til !!!
Winterlady Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Heldiggris! De anbefaler jo på sykehuset å gå tur for å unngå at riene stopper opp, så prøv å gå mest mulig- evt hoppe litt kanskje?
bullen med gutt har fått Theo Skrevet 23. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2006 oh ja... da skal jeg dra med meg samboeren og bikkja på langtur... hihi.. Er så spent.. gruer meg noe helt forferdelig egentlig, men hver gang jeg har vondt så er jeg bare nødt til å smile.. litt nærmere gutten vår ... Er så klar for å møta han nå!
Gjest Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 så spennende!! har dessverre ikke noen flere gode råd for å få fortgang på rier, har selv slitt med at det gir seg hver kveld i en uke nå.. så gi beskjed hvis noe fungerer!!! lykke til:-)
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 23. august 2006 #9 Skrevet 23. august 2006 Lykke til. Jeg vil også ha vondt nå!!! (Hadde litt au au i går og i dag også faktisk, men skjer ikke noe mer akkurat)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 23. august 2006 #10 Skrevet 23. august 2006 Din snik :-) Trodde jeg var igang på Mandagskveld, men NEI! HVORDAN GÅR DET NÅ DA?
bullen med gutt har fått Theo Skrevet 24. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 24. august 2006 hei.. fortsatt her.. har hatt dårlige uregelmessige rier hele dagen. Nå klarer jeg ikke sove mer.. gjør så vondt når jeg ligger ned at fyttigrisen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå