flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Jeg er snart 30 uker og har en del kynnere. I tillegg føler jeg magen ofte er i full spreng, uten at den føles hard over hele. Helt annerledes enn sist graviditet, da jeg hadde mye kynnere, men aldri følte særlig ubehag ved det. Det gjør jeg nå. Kanskje det er fordi knøttet jeg har i magen denne gangen er særdeles aktiv? Når jeg føler magen sprenger slik, kan jeg kjenne hvordan han bukter seg rundt inni der, og det er som om han har altfor liten plass. Som om det er for lite fostervann eller noe (uten at jeg har peiling på sånt). Andre som har det slik? Kynnere skal jo ikke pleie å vare så lenge, kanskje bare 30 sekunder eller noe, men mine kynnere og disse sprengningene... de varer i flere minutter!
cielo *to barns mamma* Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Ja, tror det er sånn jeg har det også, skikkelig vondt, og ekkelt for det virker jo som om babyen skal komme ut gjennom navelen. Har måttet ta det helt med ro i hele dag jeg, for det har gjort så vondt! Tror det bare er magen som vokser, at alt sprenger på til magen utvider for å gjøre bedre plass kanskje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå