~Maja Mor~ Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Gleder meg spesielt mye denne gangen. Nå har jeg dobbel kur med pergo OG vet når el var (kjentes i alle fall veldig sånn ut, og på den dagen som babyverden sier at jeg hadde el) og hadde sex 2 ganger 4 dager før og på dagen. Så jeg håper symptomene jeg har nå , IKKE skyldes pergo, men en liten voksende spire!
Nela Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 En uke igjen ja. Mulig jeg skal teste torsdagen, klarer ikke helt å bestemme meg. Er gravid en dag å ikke gravid neste dag. Holder på å bli gal, skulle jo ikke lete etter symptomer denne pp hadde jeg funnet ut. Plutselig er det noe som er annerledes, og jeg tenker automatisk "kan jeg være...?". Hehe, skal ikke være lett. Får håpe det ikke er pergosymptomer du har, jeg krysser fingrene for en spire )
~Maja Mor~ Skrevet 23. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2006 Har tatt blodprøve idag for å sjekke om jeg har hatt el. Skal ringe legesenteret til mandag (selv om de sa det tok en uke) for å høre. KAN jo være at resultatene har kommet. Og hvis jeg har hatt el blir dagene til onsdagen laange. Mulig jeg løper å kjøper en vanlig CB, har bare digital liggende. CB er jo mer følsom, så tar nok en sånn en på mandag/tirsdag hvis jeg har hatt el. Grusomt spennende!! Hvor lenge har dere prøvd?
Nela Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Er bare i 2pp nå, så vi har ikke prøvd så lenge. Du må jo ringe på mandag ja! Kan jo godt hende resultatet er klart til da. Høres jo kjempespennende ut! Jeg prøver å ikke ha for høye forhåpninger, men det er ikke lett. Skal gjøre mitt beste for å ikke teste før onsdag iallefall. Blir imponert hvis jeg klarer å vente til onsdag eller torsdag! Hvis du tester før onsdag bør du ta en vanlig CB ja.
Seriøst Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Jeg og skal teste om ca en uke, pluss to dager om jeg klarer å holde meg! hadde positiv el test forige søndag, så spennende.... Men jeg føler meg ikke gravid i hele tatt, så har ikke store forhåpninger. Er også veldi med humørsvingninger på meg om dagene, så rekner med tanten kommer snart Men får håpe på det beste!! Lykke til alle sammen!
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 jeg skal teste neste tors el fre tror ikke jeg er gravid.... har ikke ømme bryster,men er kjempe trøtt(er alltid det uka for mensen) oppfarende,sulten prikker å stikker i underlivet,spotter litt,vondt i ryggen......så her er det bare å vente å se på testen altså for det kan jo være enten det ene eller det andre......har alltid disse symt før mens :-( så for å være sikker må jeg teste. skal uansett ringe inn mens,så hjelpen er under veis....... godt å vite da,blir ikke sååååååå skuffa da kanskje
Gjest Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 Hei! Jeg venter IKM på mandag. Syklusen min er på 31 dager, EL på den 17. dagen. Jeg testet positivt på den 16. og 17. dagen. Denne månden har jeg tatt dobbel kur med Pergo. I mai ble jeg gravid i perioden etter enkel kur med pergo, men det endte i SA da jeg kom til 5 1/2 uke. Jeg tar temperaturen, det har sett positivt ut så langt i syklusen, men ikke i dag og i går. Temperaturen har vist at den er litt synkende. Kroppen viser spes. graviditet når temperaturen stiger. I mai var ikke temperaturen spesielt stigende i perioden etter EL, det gikk litt opp og ned. Jeg vet ikke akkurat når jeg skal teste, og om jeg skal teste. Jeg ser temperaturen litt ann. Hvis det ikke klaffer denne pp'n eller neste må vi få hjelp, på sykehuset i Porsgrunn. Gynekologen min mener at vi har problemer pga at jeg kan ha for lav hormonproduksjon. Det skal ellers ikke være noe galt med oss. Vi får satse på masse babystøv på oss alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå