Gå til innhold

Mange som er dårlige, men som ikke vil sykemelde seg. Hvorfor?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke helt det jeg.... Hvorfor presse kroppen slik? Mange sier at de skal klare å holde ut litt til/slite seg gjennom noen uker til.

 

Vet utmerket godt at graviditet ikke er en sykdom, men veldig mange blir jo syke... Og man går jo ikke på jobb med omgangssyke, influensa eller hekseskudd...?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er livredd sjefen min, er 6+4 og drit dårlig! svimmel og kjempe kvalm hele dagen,har ikke spist noe særlig de siste dagene.prøver å spise litt frukt så spira får litt næring...går på jobb også går jeg hjem å legger meg og står opp og går på jobb igjen! skulle gjerne jobbet litt mindre, men sjefen min er hissig!tørr ikke annet enn å gå på jobb!er sikker på det er mange som føler det som jeg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk på en ting, det er ingen som takker deg hvis det skulle skje noe med babyen! Jeg tenkte litt som deg i mitt forrige svangerskap, jobba, jobba, jobba. Det ente med at jeg ble lagt inn i uke 24 med fare for at fødselen var i gang. Ikke for å skremme deg, men er du dårlig, så drit i sjefen, tenk på deg selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går på jobb, fordi jeg har ei lita stilling og er helt avhengig av å tjene penger.

sykemelder jeg meg så blir d jammen lite ekstra på meg framover...

sykt ja, men slik er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du har fast stilling får du utbetalt det samme selv om du er sykemeldt. Si du jobber 40% nå og sykemelder deg 20%, da får du fortsatt lønn for 40%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...