Gå til innhold

Har begynt min hvite løgn....


♥Spirevipp♥

Anbefalte innlegg

...i dag fortalte jeg hun ene jeg jobber med at jeg sliter med urinveisinfeksjoner (hvir løgn), og at jeg går på medisiner. Fortalte at søsteren min har slitet med det samme i over 2 år og at hun fikk operasjon i Frankrike i fjor (dette er da sant!)

 

Hun visste hvordan det var og at hun følte med meg....jeg sa det var så ubehagelig for jeg føler jeg må på do hele tiden og at det svir når jeg tisser! (Har hatt det en gang, og det var helt jævli) Sa jeg begynte på en 14 dagers kur i går....så den dekker også den 3 dagers seminaret vi skal på....

 

Grunnen til at jeg begynte med denne er fordi jeg og min kjære har jubileum til fredag, og lurte på hva jeg skulle finne på??? Hun sa vi måtte gå ut og spise og drikke en flaske vin....så datt det bare ut av meg at jeg ikke kunne drikke vin! Og før hun spurte hvorfor sa jeg at det var pga. at jeg gikk på medisin for urinveisinfeksjon.....

 

Tror hun gikk på denne!!! Håper i alle fall det!

Uff! Jeg liker ikke lyve....men vil ikke fortelle min lille nyhet før jeg er mer sikker på at dette svangerskapet går bra!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hørest bra ut:) må jo gå på den da:) Er nok litt lurt å "forbrede" de du reiser med at du ikke kan drikke ¨på tur. da slipper du at de begynner å små spekulere der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...