Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Syns så tydelig jeg kan skimte en veldig svak strek på testen jeg tok (QR). Med litt godvilje. Tok en i går også med billigtest, så veldig svak strek der også. Syns ikke den er helt grå heller, men veldig svaaak. Kunne se den etter kort tid. Mulig jeg ser det jeg vil også da :)IKM i dag eller i går. Føler tr er rett rundt hjørne. Har også ømme bryster. Skyggestreker kommer det alltid opp, og kommer de med en gang?? Er det noen som har testet sånne tester og like vel vært gravide?
Økologisk_knekkebrød Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Du kan jo prøve å sammenligne testen din med disse, og se hvordan negative og positive tester ser ut her: http://www.pernille.info/testgalleri.htm Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Tusen takk. Ble ikke klokere:) Noen andre?
Gjest Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 En strek er en strek...Men ENESTE mulighet er å få tatt en blodprøve/urinprøve hos lege...Da får du vite sikkert!Slipper du å tyde streker i hvertfall... Lykke lykke til uannsett!!!!!!!!! hihihih.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå