Gå til innhold

Ehh.. jah...

rampen_

Anbefalte innlegg

Skrevet

DA er jeg gravid da:-)

startet på skolen , og skal ha i april.. tenkte jeg skulle fullføre dette året her da.. helt fram til juni altså.. flere som har tenkt det samme, eller har den erfaringen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det klarer du helt sikkert fint om du vil ja :)

Skrevet

har termin i mars, planen er å fullføre bachelor graden:)

Skrevet

Jeg har også termin i mars. Har tenkt til å ta 10 sp det semesteret, satser på å få lest det meste før bebisen kommer. Og trenger man utsatt eksamen (vi har i august) får man vel det. Man har jo en god grunn!

Skrevet

jeg har termin i mars, og skal gå andre året på bachelor. har planer om å ta eksamen i mai, men ser selvfølgelig ann formen.

tenk positivt, og ha heller en reserveplan

Skrevet

jeg har termin i januar og er ferdig utdannet i juni vis jeg klarer det, så må klare det!!skal i allefalll gjøre mitt beste...men så har jeg fåt bekkenløsning oxo!!!=(

Skrevet

Har dere fått noen mage???

Jeg har termin i februar. SKAL UANSETT fullføre hele skoleåret. Så skal jeg ta meg et deilig fri år sammen med bebisen vår :o)

Føler magen min er så liten. Det viser nesten ikke. Ser bare ut som jeg har spist litt for mye.. :(

Skrevet

jeg har termin i 04 mai...

jeg er på 2 året av førskolelærerutdanningen..jeg skal ta eksamen neste vår og ta siste året også...alle kluter til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...