Mamma til Tuva:) Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Heisann=) Jeg er 18+1 nå og lurer på om gravid-magen deres viste da dere var så langt på vei. Jeg merker det på buksene,men når jeg ser i speilet så ser ikke jeg at jeg er gravid. Kanskje litt teit spm,men jeg lurer bare:)
¤mamma¤ Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Hei du! Min mage viste da, definitivt:) Men så måtte jeg ut å kjøpe mammajeans allerede i uke 8, jeg da....Den bare ploppet rett ut!!
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Hei! jeg er i min 18 uke nå. Ser godt at jeg er gravid, må bruke mammabukse.
Mamma til Tuva:) Skrevet 23. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2006 Hmm..kanskje eg har litt for mykje fett rundt magen da:) hehe
Gjest Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Det er fåå som har mage såå tidlig har jeg lest ett sted.. og av mine andre venniner som er gravide ( og ikke tykke, helt vanlige) så man det ikke noe særlig før uke 20. jeg er i 17+5 og har ikke noe særlig mage, merker litt selv at ting er annerledes men ingen kan se noe. Jeg skal vel ærlig innrømme at jeg ikke akkurat har vaskebrett fra før da
hei81 Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 er i uke 23 og plutselig kom magen gitt.... har ikke hatt noen før. Går helt fint å brukse samme dongribukser som før, enda ihvertfall....
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 Jeg tror det kommer helt an på hva slags kroppsfigur en person har, hvor mye du legger på deg og litt er arvelig. Du trenger ikke å bekymre deg, den kommer nok snart. Uanz så tror jeg at hvis du kommer hjennom svangerskapet uten en kjempe mage har du spart deg selv for masse unødvendig kilo og tyngde/belastningsplager. Lykke til
Gjest Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 Kroppsbygningen din har mye å si. Leste i en bok om svangerskap (husker ikke hvilken) at det synes først på små, lave jenter som er litt "lubne, og sist på de høye og slanke. Selv er jeg liten og har litt ekstra polstring, ja. Fikk mage tidlig, men ikke sånn at jeg følte det syntes. det tok faktisk litt tid. så bare feit ut en stund... Nå har jeg en kjempemage!! Er i 27.uke og ligger langt over skjema. Men jeg har i tillegg veldig kort overkropp, krum rygg, og bærer rett ut midt foran på magen hi,hi kan ikke se bakfra feks at jeg er gravid, men har DEN spisse struttemagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå