Kanutten & småen + Lucia Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Hvor mange trenger man egentlig...? Og hvilken type anbefales? Føler meg teit nå..
elstro Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Vi er veldig fornøyde med BornFree-flaskene! De har et rør-system som gjør at babyen svelger minimalt med luft. Litt kjedelig med all vaskinga da... ettersom det er så mange deler.
Tiddelidu Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Jeg er førstegangs, uten erfaring, men fikk tips av en pappa: Kjøp en del smokker! Fryktelig kjedelig å løpe hele huset rundt og lete når småen hyler som verst. Selv har jeg vel... Tja.. 6-8 stk nå tenker jeg. Av flaske kjøpte jeg Dr.Brown Natural Flow, kr 79 på babybutikk. Blir ikke vakuum, eller luftbobler. Medisinsk bevist for å redusere risikoen for mellomørebetennelse og fjerner de vanligste årsakene til kolikk står det på pakka. Er ikke noen vits å skape problemer tenker jeg, da.
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Er førstegangs, og har planer om å amme mesteparten av tiden, så har kun kjøpt inn 2 flasker til nå. Greit visst jeg vil pumpe meg innimellom slik at pappan kan gi mat:) (Men er jo bare å løpe å kjøpe flere visst det skulle trengs) Fikk anbefalt Dr.Brown sine flasker av helsesøster, da disse gjør at man ikke får vakuum i flasken, og da mindre sjans for kolikk og ikke minst masse gulping:)
mor88venternr3 Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Har også kjøpt ett par Dr.Browns flasker.. Har hørt/lest mye bra om de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå