Gå til innhold

Babyen min er så KREVENDE...........

Anbefalte innlegg

Har fått en velskapt, skjønn liten baby:) Men det MÅ skje noe hele tiden med han...han kan ikke "slappe" av noen minutter for seg selv, og han er nå rundt 3 mnd... så han gråter mye... Har mange venninner som kan ordne litt i huset, eller gå på cafe sammen...jeg sitter bare hjemme, for han gråter så innmari høyt og voldsomt... Jeg er utslitt....og aner ikke hva jeg skal gjøre... Har vondt i hele kroppen nå, fordi jeg må bære på han hele dagene....

Har vært til kiropraktor med han, på helsestasjonen etc, men er det noen av dere som kan gi meg noen gode råd?

Jeg gir han mye kjærlighet, trygghet og nærhet - men skulle ønske at han kunne slutte å gråte/skrike slik.......... Tror ikke han har vondt, han bare "kjeder" seg... Om jeg går med han på armen er han blid, om jeg setter meg ned, så gråter han umiddelbart............. Tips tas imot med STOR TAKK!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6039538-babyen-min-er-s%C3%A5-krevende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min er på samme måte og har blitt nå 6 mnd og veier litt over 10 kg. Ryggen min er helt ødelagt og jeg føler at jeg blir trøtt mange ganger. Får avlastning på ettermiddag og kveld fra pappa. Ellers hjelper mye mer å gå ut i stedet for å sitte inne. Jeg pleier å få han til å sove i puppen kl 10 på dagen slik at jeg har mulighet til å kle på meg. Vil ikke sitte alene i det hele tatt.

Det er slittsomt, men på en måte koser jeg meg masse med han.

Annonse

Hei,

dette har blitt snakket om før. Det er ikke sikkert din baby er en high need baby, men jeg sender deg linken sllikevel. Kanskje finner du noe der som hjelper!

Håper det går bedre etterhvert:)

http://www.askdrsears.com/html/5/T050100.asp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...