Gjest Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Hei! Så svaret ditt på innlegget mitt i dag:-) Ja, jeg bor også i trondheim, og det er vår første ja. Begynner å bli tungt nå, kjenner jeg. Bekkenløsninga hjelper jo ikke akkurat på det da... Hvordan er det med deg da? Din første også?
mommy77 Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Hallo! Bekkenløsninga har uteblitt foreløpig,men den dukker vel opp snart... Tror jeg har hatt det meste annet,veldig trøtt om dagen,kan sove og sove... Fått carpal tunnel syndrom, dovner bort i henda, spesielt ubehagelig om natta og i jobb situasjon! Sykmeldt 100% nå, deilig det, har litt overskudd til å "bygge" ferdig redet!! Er første barnet ja,spennende!
Gjest Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Det høres ubehagelig ut med dovninga! Sikkert godt med sykemelding da ja! Jeg har vært sykemeldt leeeenge, og synes egentlig det er veldig kjedelig. Men jeg blir jo dårlig så snart jeg gjør noe, så da har jeg ikke noe valg... Redebyggingssyndrom lider jeg også av:-) Det dumme er at det vanskelig lar seg kombinere med bekkenløsning;-) Men det er så koselig å gjøre i stand. Skal vaske babyklær i dag - har så smått begynt med å vaske laken og sengetøy. Har aldri gledet meg sånn til å vaske klær før som jeg gjør nå! Og så skal senga settes sammen i løpet av uka, den står foreløpig flatpakket i bua i kjelleren. Er ikke lenge igjen nå, så det lønner seg vel å begynne å ha ting klart:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå