Gå til innhold

Ingenting virker på meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg er ekstremt følsom for de der små soldatene. Jeg her klart å bli gravid 4 ganger og alle med forskjellig type prevensjon. Har hatt 3 spontanaborter, og sitter igjen med et barn på 4. Er singel, men har jo mine behov og da... Men er bare så redd for å bli gravid igjen, for jeg har overhodet ikke lyst på flere barn nå..... Tror ikke jeg ville klart å leve med meg selv etter en selvbestemt abort. Lurer litt på å ta en operasjon som fjerner muligheten for å bli gravid. Men så er jeg bare 25 år da, og det er vel kanskje litt tidlig å tenke sånn. Noen som har lignende problemer eller ideer til hva jeg kan gjøre? Evt et prevensjonsmiddel som er 100% effektivt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eneste som er 100% er jo desverre sølibat, men kondom er jo isåfall løsningen da... regner med du har prøvd spiral, pessar o.l......??

Skrevet

det sies at hormonspiralen er veldig sikker hvis du går til en god gynekolog som setter den riktig på plass. Det er visst bare 1 av 1000 kvinner som blir gravide på den. Og i kombinasjon med kondom burde det være sikkert. Jeg hadde definitivt ikke sterilisert meg i en alder av bare 25 år. Jeg er selv snart 35 og har ingen planer om å kutte ledningene selv om jeg ikke vil ha flere barn heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...