Gå til innhold

Gudrunn??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Først tenkte jeg "huff, nei" da jeg leste spørsmålet ditt. Men har smakt litt på navnet og liker det i grunnen. Høres ut som navnet på ei jente som skiller seg ut fra mengden (på en positiv måte) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke noe særlig om det, men hadde en søøt nydelig gaaammel dame ( 100 år) som het det på sykehjemmet..;) Så synes navnet er litt søøtt... Men er sånn personlig ikke såå glad i slike navn..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg ville gått for det! syns det er stilig, jeg! og har du en god grunn til å bruke et navn er ingenting bedre enn det.

 

yess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er et bra navn. Men jeg ville skrevet det med en "n".

Vet bare ei som heter det (ikke en gammel dame men ei på par og tyve). Syns slike navn er bedre enn disse 10 på topp navnene og alle "dall-navnene" som er kommet..

 

Vi skal selv ha et norrønt navn på den lille når den tid kommer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempestilig. Norrøne navn er klassiske, og selv om enkelte synes de blir 'for gammeldagse', så er det bedre enn å gi ungen et dill-dall navn som er gammeldags om tredve år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du spør etter meninger håper jeg det er ok at ikke alle er like positive til navnet du ønsker tilbakemeldinger på. For min del er dette et navn man ofte tuller med og ler av etc. - vet at det sikkert er flott på sin måte, men er redd dette kanskje kan bli et litt "mobbenavn". Huff, mye å tenke på når man skal velge navn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...