Gå til innhold

Hva synes dere om Quinny comfort freestyle3xl??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en sånn i rød, har ikke fått den ennå, men artig å høre andres meninger!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes den er kjempe flott.. Blir nok en slik en på meg også etterhvert ( litt tidlig ennå) Har hørt at dreambaggen er litt liten, så er litt skeptisk til den, men ellers er den knall

Skrevet

Jeg jobber i skobutikk, og har mange kunder innom med barnevogn. Har lagt merke til at Dreamibagen blir veldig nuppete oppi etterhvert. Har sett minst 5 vogner med samme "problemet". Ellers er det sikkert en flott vogn.

Skrevet

Har ei rød til jenta mi og vi elsker vogna er lett ,kjempe god å trille og så kul....,

Skrevet

Takk for innspill, jeg tror nok jeg kommer til å bli kjempefornøyd=o)

Skrevet

Vi har vognen. Begynte å bruke den i beg. av februar, med dreamybaggen. Brukte den i 5 mnd. Vår er ikke blitt nuppete inni.

Men ville aldri anbefalt Dreamybaggen hvis du må bruke vinterpose noe særlig lenger enn 2-3 mnd. Vi gikk over til dyne og jeg syntes at med dyne og en litt mindre enn gjennomsnittsbaby på 3 mnd. så var det dårlig plass. Det var ikke pga. plassen vi byttet til sportsvognen når hun var 5 mnd. men pga. at hun ble så sint når hun lå i baggen våken og ikke fikk se noen ting. det er bedre utsiktsmuligheter fra sportsvognen selv om ryggen er helt nedslått.

Ellers er vognen veldig bra, den fungerte greit i vinter her i utkanten av Oslo. Og også nå på sommeren.

Vi brukte den vinterposen som kom best ut i test i gravid bladet i fjor høst. Det er en dunpos med applikasjon av en bamse inni. Kan vokse med barnet er 3-5 år. Kunne brukt den i vognen i 3 mnd. da hadde det blitt for trangt. Vi brukte den i 2 da var det blitt for varmt til den varmeposen.

Skrevet

Vi har tenkt til å bare ha sportsdelen vi da ettersom snuppa er fem1/2 mnd =o)

Skrevet

Ja, da har dere jo ikke bruk for baggen. Vi byttet jo når Eline var 5 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...