Fru Oda**19pp** Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Noen som vet hva som skal til for og få hjelp til gravid er? Eller i det hele tatt få hjelp til og finne ut om det er noe som gjør at man ikke kan bli det? Håper det er noen kloke hoder her inne som har mer peiling enn meg! **Klemmer**
Smiley* Gravid igjen! 2.gangs. Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 tror man skal ha prøvd i et år før man får hjelp... hør med legen så får du vite alt,evt. bli henvist videre...
Fru Oda**19pp** Skrevet 23. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2006 Vi har nå prøvd i 18 mnd, men legen min sier bare, det kommer nok! Og virker ikke som han bryr seg i det hele tatt!
jordbærsjokolade Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Hei! Lurer på om leger ser an alder litt..selv om de ikke skal det! Hvor gammel er du? Det som skal til er at dere har prøvd i over tolv måneder(med hverandre), eller at dere har mistet tre barn i sa eller ma.. Det er harde kalde fakta men slik er det. Jeg hadde uansett byttet lege!!! Å si at "det kommer nok" er ikke holdbart fra en som har studert medisin i 7 (?) år..
Lone35 =0) Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Tragikomisk humor:kan kanskje låne mannen til ei dame i foreninga mi. De har fem unger! To andre venninner av meg ville bytte mann, (bare på tull altså) for en måned. Fordi det ene paret kun fikk gutter mens det andre kun fikk jenter. Hi hi Håper du får hjelp til ditt problem. Lykke til:-)
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 Hva med å byte lege, hvis han ikke tar hensyn til dine ønsker!!
hjemmekanskje??? Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 Enig, bytt lege. De kan ikke gjøre sånt. Du har krav på å bli tatt på alvor!!! Stå på krava!!!! Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå