Gå til innhold

Hvilken pumpe skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Hvilken pumpe er den beste dersom man pumper på heltid og gir mm på flaske? Har lånt ei elektrisk ved sykehuset, men skal levere den å kjøpe meg en selv. Tror det blir billigst i lengden ettersom det ser ut som jeg skal fortsette så lenge som mulig med pumping og gi flaske. Har fått lånt en manuell avent isis-pumpe, men virker ikke som om jeg får ut like mye melk med den. Vurderer å kjøpe medela swing selv om den koster ca. 1100,- Anbefalinger?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6038160-hvilken-pumpe-skal-jeg-kj%C3%B8pe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har den elektriske til avent, den som kan kombineres, dvs er både elektrisk, på batteri og manuel. meget praktisk, da er man ikke så avhengig av strøm når man er på tur osv. syns den fungerer greit. men, har aldri prøvd og dobbel pumpe, så vet ikke om det ville funket bedre. men en ting, om man kjøper avent sin, sørg for å spørre om det er den nyeste av den nye typen, for det har vært trøbbel med motoren på den forrige typen. så butikken\ apoteket må ha fått den inn etter midten av juli.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...