Gå til innhold

man man få innvilget KS p.g.a PSYKISKE prob?? noen som vet.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk invilget planlagt ks med nr 2 etter at første fødsel endte m hastekeisersnitt, infeksjon og alt som kunne gå galt. Jeg ble så redd for å ende opp m hastekeisersnitt igjen at jeg fikk innvilget ks u problemer. Men jeg måtte vel kanskje stått på litt mer hvis jeg ikke hadde den historien. MEn jeg har ei venninne som fikk innvilget ks pga angst. Dette var på Ringerike Sykehus.

Jeg skal ha mitt andre planlagte keisersnitt i november.

Grunnen til at jeg skal ha det, er fordi jeg har et vanskelig forhold til kroppen min, om hva som er naturlig og ikke osv.

Kanskje mye grunnet at jeg er blitt missbrukt sexualt...

Min besluttning om keisersnitt er i samråd med gynekolog lege, psykologen min og jordmor.

Og jeg har aldri angret et sekund på at jeg tok keisersnitt forrige gang, og ser fram til enda et keisersnitt.

Skal heller ikke amme...prøvde sist, men det var noe som overhodet ikke var sunt for verken meg eller barnet.

Jeg har fått det pga to tøffe fødsler og klarer ikke tanken på overtid.Så det blir vel på psykisk grunnlag jeg har fått det..Gikk 15 dager overtid med nr 1 og holdt på å miste han.Under sist fødsel får jeg panikk angst over at det samme skal skje igjen.Så nå har jeg fått innvilga ks.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...