Gå til innhold

Gått opp 15 kg. Normalt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått opp nesten 15 kg og er i uke 20. Er redd det blir 15 kg til.

spiser sunt og usunt. Masse grønnsaker og masse slikkerier.Hvor stor vektøkning kan man ha før det skader barnet?

 

"Ronja"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er alle forskjellige! Men man må ikke glemme at det er viktig med et sunt og godt kosthold. Spiser man riktig kan man også unne seg litt ekstra innimellom.

 

Ikke vær for streng med deg selv. Kiloene går av igjen etter fødselen dersom du virkelig vil det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

tror det mesteer normalt jeg. jeg er i uke 33, har lagt på meg 5 kg hitill. spist alt jeg har ønsket og mere til.. men min mor gikk opp 25 da jeg kom til verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I mitt første sv.skap gikk jeg opp 25 kg, og måtte jobbe bra for å bli kvitt de kg igjen. Men vil man så får man det til! -15 kg på 3 mnd bare ved å amme, kutte ut brus og godteri og gå turer innimellom...

 

Nå har jeg gått opp "bare" 10 kg i uke 25 og var kjempefornøyd med det. Fikk en liten knekk da JM sa at jeg hadde gått opp for mye og burde ikke ha lagt på meg mer enn 4 kg innen uke 28!!

 

Fikk også beskjed å gå på lavkarbo (fedon) diett siden jeg viste tendenser til blodsukkerfall. Har prøvd å følge den litt, men noen ganger tar søthungeren overhånd! Tror det er normalt!

 

Det skal sies at hun (JM) er veldig opptatt av diett!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

har gått opp over 10 kilo å er i uke 19, spiser veldig variert, prøver å holde meg unna fetmat, å blir en del godterier da :/ ser ikke ut som jeg er gravid, bare tjukk :( Har ikke jobb, så rører meg egentlig veldig lite også :/

Hvordan aktivitet burde jeg gjøre ?

 

Føler at jeg legger på meg unødvendig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

En uke på overtid veiet jeg 25 kilo mer enn før jeg ble gravid. 3 mnd etter fødsleen var jeg tilbake der jeg var, uten å løfte en finger. Det er mange kalorier vekk bare ved å amme og være flink å gå tur Veldig bra for babyn når den er i magen din også!Gå så mye som mulig på tur med mindre du får bekkenløsning og er frisk ellers. Er koselig også.Få med deg en venninne eller hund eller bestemor:)

Beste rådet jeg kan gi. Og husk at du må kunne deg litt ekstra når du er gravid. Det går vekk igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gått opp 9 kg under hele svangerskapet og har nå 18 dager til termin..er fornøyd med det og har spist sunt men også usunt..vekta har skytt i været den siste mnd men får bare håpe det ikke blir mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...