Gå til innhold

Dette gikk ikke bra:(


xxx76

Anbefalte innlegg

Har nå blødd siden mandag. I går kveld/natt kom det bare mer og mer blod + kraftige mens-lignende smerter. Til slutt kom det masse levret blod og en stor "klump"

Var på legevakten i dag,ved ul så de at livmormunnen var åpen, de mener jeg har hatt en sa....:(((( Var vel ikke i tvilom det selv etter det som skjedde i går/natt...

 

Så nå skal jeg ta turen til Ullevål for å se om jeg må ha en utskrapning..

 

Så forferdelig trist!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

neeeeiiii:(

så ufattelig trist...

 

føler veldig med deg...hvor langt var du på veg? Får håpe du ikke trenger utskrapning da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre. Håpet så inderlig at det skulle gå bra for deg. Vet hvor forferdelig det er å oppleve en SA. Du får ta godt vare på deg selv. Føler med deg. Håper du snart kommer tilbake hit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er leit å høre.......jeg føler VIRKELIG m/deg...jeg har hatt ma for 1 uke siden og vet hva du går gjennom....Jeg har ikke noe ord og vil bare sende deg en STOR tørsteklem fra meg!!!!!!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff forferdelig trist.Ingen ord kan måles med det du går igjenom nå.Lykke til og en stor klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var trist, tenker på deg! Ta godt vare på deg selv nå, mur deg inne, se en god film, ta et fotbad, drikk vin (!) - stell pent med deg selv, du er klar igjen om noen uker... Vi ses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. dette var veldig trist å høre.

Ta godt vare på deg selv og skyndt deg å kom tilbake når du er klar for det!

klemmer fra Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gode tanker:)

 

Tilbake fra Ullevål nå, slapp heldigvis utskrapning da kroppen hadde ordnet opp selv...

 

Nå skal jeg kose meg med vin, krabbe, spekemat, sushi og alt det andre jeg ikke har kunnet spise på ei stund...

 

Så er det snart på'n igjen, håper å kunne komme inn hit igjen om ikke så lenge. Vi gir oss ikke så lett!!!

 

Lykke til videre jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffamei! dette var triste nyheter...ikke noe artig når slikt skjer! Føler med deg! Håper du føler deg bedre snart!

 

---------(@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff...det var en trist nyhet......vet ikke helt hva jeg skal skrive...håper d går bra med deg...skjønner at det er tungt =' 0(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 10+0 i dag.....

 

Det er veldig tungt, men det hjelper ikke å grave seg ned.

Må bare se framover, det blir vår tur til slutt.

Heldigvis har jeg verdens beste samboer som virkelig er her for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei ,nei så trist. Det er bare helt forferdelig når det skjer. Vet hvordan du har det nå, jeg opplevde det samme i går. Har vært hjemme fra jobb i dag og tenker å være det i morgen også. Begynner bare plutselig å grine og blir kjempelei meg.

 

Men vi kommer tilbake vet du :-) Stell pent med deg selv noen dager. Ta deg litt fri og gjør noe hyggelig sammen med mannen, og ikke minst: prat om det! Det er eneste måten å bli ferdig med det på!

 

Lykke til! Sender deg en trøsteklem fra ei som er i samme båt som deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender ein stor trøsteklem :o) Veit kor du har det, hadde ein ma i januar. Håper du snart har ein ny spire i magen og masse lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøsteklemmen Myggemamma. Sender en tilbake til deg:)

 

Det er helt forferdelig, men det er desverre sånn som skjer... og desverre så skjedde det med oss denne gangen....

 

Det som er så rart er at jeg hadde en skikkelig dårlig følelse... Jeg sa til sambo at jeg trodde dette kom til å gå galt, var helt overbevist,dette var på søndagkveld og mandag begynte jeg å blø.... Man skal ikke spøke med intuisjonen til en gravid kvinne!!!

 

Håper vi sees her inne om ikke så lenge med en ny liten spire i magen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...