Gjest Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Skal ikke klage på at jeg har liten mage...er da glad jeg ikke er tung egentlig MEN fanken hvor mye man skal få høre!! I dag hos tannlegen så fikk jeg besjed om og sette meg i røngten rommet, nei sier jeg er gravid i 8mnd. åja, men da skal du ikke ta røngten , du hadde så liten mage kunne ikke se det på deg....Jeg så bare at du var blitt rundere i ansiktet siden sist!! asså...var det noe og si da? synes ikke aniktet mitt er blitt så mye større....Hu kunne holdt kjeften igjen. Merker jeg blir litt stressa når alle sier jeg har liten mage, kan faktisk være vanskelig med alle kommentarene på det også...ikke bare når man er så stor.
Gjest Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Hei på deg! magen min er ikke stor i det hele tatt , den er vel i grunn ganske lik din vil jeg tro , ikke alle som kan se at jeg er så langt på vei som det jeg egentlig er , har termin 27 oktober , ikke noe å stå etter å ha så stor mage , kiloene skal vekk igjen etter fødselen di også , babyen har det like bra om magene våre er store eller små ,selv de med de minste magene kan få de største babyene:o) Men enig med deg , det er ikke alltid like artig med alle de kommentarene hele tiden....
GuttemammaX3 Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Har halvannen uke til termin jeg, og først de siste par ukene har jeg virkelig hatt rund mage, ikke bare en liten "bulk"... Bortsett fra at folk tydeligvis synes det er morsomt å lage gjettekonkurranse av hvor langt jeg er på vei, og svaret som regel blir rundt 4-5 mnd eller mindre, så plager det ikke meg... Se det positive i det; løping, sove på magen, intimbarbering, lukke de vanlige buksene osv osv har ennå ikke blitt noe problem, og jeg tror nok at de fleste kommentarer kommer av misunnelse:) Kos deg med magen du, så lenge jordmor og lege mener alt er i orden så er det jo bare bra med en mage som ikke er i veien for alt man gjør....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå