humørsvingningen Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 at vi var på ultralyd, og vi fikk vite at vi skal ha en gutt. Saken er den at i morgen skal vi til ul, og har lyst å vite hva det blir. Har også en sterk følelse av at det er en gutt, men hvem vet.. Noen som tør å gjette hva vi venter?
Gifteklar:0)) Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 SERIØST? drømte akkurat det samme i natt jeg.skal også på ul i morgen. men drømte at vi skulle få en jente...
humørsvingningen Skrevet 23. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2006 Så utrolig morsomt. Hvor skal du til ul da?
frøken bibelstripp Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 jeg prøver meg på jente jeg.. får vi se om drømme testen fungerer.. si ifra hva det blir da..
Gifteklar:0)) Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 mo i rana. trodde først det var jeg som hadde skrevet det innlegget. hehe
humørsvingningen Skrevet 23. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2006 Det var da enda godt. Hadde blitt skremt hvis du også skulle i bergen..
Gifteklar:0)) Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 hehe.må få høre i morgen hva det blir. skal du tidlig? jeg har ikke time før 14,30. har drømt masse om babyen, men ikke noe kjønn før i natt. blir spennende.
humørsvingningen Skrevet 23. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2006 Har time kl 9, så det blir spennende om jeg klarer å komme meg opp til det, og om jeg klarer å få med med pappaen.
Lirum Skrevet 23. august 2006 #9 Skrevet 23. august 2006 Jeg tror at svært sterke følelser i den ene eller andre rettningen, gjerne kan vise seg å stemme! Men min erfaring har bare 50% dekning i egne opplevelser. Første barn visste vi ikke hva kom til å bli. Men følelsen av at det var en gutt, var sterk. Så sterk at jeg fikk dårlig samvittighet overfor min mulige datter.... Fra venner og familie var GUTT også gjevnt over det alle sa det kom til å bli! I andre svangerskap syns vi at vi visste at det var en gutt, fra før første celledeling nærmest. Samtidig var det en tvil som herjet meg....så for ikke å bygge helt urimlig opp under GUTT igjen på galt grunnlag, bestemte vi oss for å spørre på UL - hun sa det tydelig og klart var en liten jente! Det var nesten helt HÆ????? er du sikker osv......så man kan he rett og feil!! Men allikevel tenker jeg nok at morens 'følelese' ofte stemmer! Jeg vurderte å ikke vite denne gangen, men jeg tror ikke vi kommer til å klare det!
Lirum Skrevet 23. august 2006 #10 Skrevet 23. august 2006 Resonnementet krever en avluttning: vi FIKK gutt første gang, som vi trodde. Men vi tok feil andre gangen da! Trodde gutt og fikk jente!
humørsvingningen Skrevet 23. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 23. august 2006 Dette er vår første, så vi vil vite kjønnet sånn at vi kan begynne å forberede oss litt. Tenke på navn og slikt, og har lyst å kjøpe bitelitt klær i rosa eller blått. Gleder meg derfor veldig til i morgen.
humørsvingningen Skrevet 24. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 24. august 2006 Da er jeg hjemme fra ul, og jeg er sanndrømt. Venter 99% sikkert en liten gutt. Er så glad. Alt stod bra til med den lille.
Gifteklar:0)) Skrevet 24. august 2006 #13 Skrevet 24. august 2006 Hei hei. så arti!! håper jeg også er sanndrømt. er enda to timer til jeg har time.
Gifteklar:0)) Skrevet 24. august 2006 #14 Skrevet 24. august 2006 jess. tydeligvis sanndrømt jeg også. har vært til ul og det er tydeligvis en jente vi får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå