Gå til innhold

Når buksa blir trang.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 8, og nå er buksene svært ubehagelige på. Har lagt på meg 1kg, og magen begynner å komme. Vil ikke begynne med mammabukser, og har derfor kjøpt meg en bukse i stor størrelse. Dette med en strikk i knappehullet fungerer ikke på meg.

 

Hva gjør der andre når buksene blir trange? Finnes det jeans med strikk i livet? Noen som har bukser de kan anbefale?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var gravid forriegang gikk jeg på en helt vanlig butikk (tror det var Only) og sa at jeg var gravid og spurte om de kunne hjelpe meg å finne noen klær jeg kunne vokse i, men som ikke var vanlig mamma-klær. Hun som jobbet der hadde masse ideer, og jeg endte opp med en stor pose med klær. Buksene var så lave i livet at de gikk under magen, og med litt strekk i. Tror ikke jeg begynnte å bruke mamme-bukser før jeg var over uke 30.. Så hvis du bare leter og kanskje spør om litt hjelp finnes det masse alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en megatøff mammabukse, jeg! Den går under magen, men er litt høyere bak (og har strikk i linningen bak) slik at den sitter godt på. I butikken sa de at jeg nok kunne regne med å bruke den hele tiden. Tenker at den kan være grei etterpå også, til magen har gått ned igjen!

Mammabukser er best - og billigst i lengden! Min kostet 549,-, men jeg så at de hadde en til rundt 200 i butikken der jeg kjøpte den.

Et tips! Hvis du kan handle i en mammatøybutikk og ikke kjedebutikkene, vil jeg anbefale det. Da får du skikkelig hjelp til å finne gode klær som passer for deg! Prisene er omtrent de samme, er min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...