Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 min histori...hehe jeg er 19, samboer på 24, vi har en sønn på litt over 1 år... jeg er gravid i uke 10, så det haster...(dette?) vi har vært sammen i 3 år og har et veldig fint forhold.. litt opp og ned men sånn er det jo alltid... vi skal gifte oss i midten av oktober... han jobber, full fast stilling og jeg går andre året på vidregående... har termin mars/april bør jeg fjerne det? eller? trenger synspunkter... lyst på mange barn men ikke nå kanskje ??? spør om mer vis dere lurer må finne ut dette løpet av få dager=(
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Jeg anbefaler deg på det sterkeste å beholde barnet! Du kommer nok til å angre fææælt om du tar abort. Men du kommer ikke til å angre på å beholde det. I og med at dere skal gifte dere så har dere jo et stabilt forhold og dere vil jo dele livet sammen...så hvorfor ikke beholde? Uansett så skal vi jo respektere hverandre for valgene vi tar. så lykke til!
VinterSol+2 Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 hva syns samboer? Du sier lite om hvorfor du vurderer å fjerne barnet, er det fordi du er redd for at du ikke skal mestre videregående med to barn? Det er det i grunnen bare du som kan avgjøre, men mine søsken, som hver har to barn, sier at barn nummer to var mye letter enn barn nr 1. fordi det ikke var så skummelt og vanskelig mer. Men selvfølgelig er det en ekstra belastning. Dersom samboeren din ønsker å beholde det, kanskje han kan ta ut deler av permisjonen din og være hjemme med barna? Uansett, jeg ønsker deg lykke til med en vanskelig avgjørelse og med fremtiden og skolegangen! Og bryllupet! Gled deg:) Skriv gjerne her inne om hva du bestemmer deg for.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 samboern er mot abort han også egentlig.. det er jeg å.. men så kommer jeg jo aldri til å bli ferdig med skolen... bryllup uten alkohol det går helt fint.... utrykningslaget også.... vi snakker om mye men å kanskje fjerne det nå å prøve på nytt om et år eller no... det var ikke planlagt denne gangen... men hva er rett og hva er galt?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Det er bare du som vet hva som er rett og galt for deg... Det virker nesten som om du/dere har bestemt hva det skal bli... Men hvis du tar abort, kan hende du angrer og starter på nytt med babylaging...Men det kan hende du ikke gjør det da.... Man vet jo aldri... Beholder du/dere det så er det sjeldent at man angrer... Men du blir nok ferdig med skolen.... du er forsatt ung, og har massevis av tid.... I en alder av 24 så har jeg startet på skolen igjen... Mangler nå bare barn nr to i magen=o) Lykke til uansett hva valget blir... Hilesn snill
Gårdsspire Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 Hey hey! jeg forstår dillemaet, men du kommer aldri til å angre den dagen du føder. BEHOLD DET!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå