Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #1 Del Skrevet 23. august 2006 min histori...hehe jeg er 19, samboer på 24, vi har en sønn på litt over 1 år... jeg er gravid i uke 10, så det haster...(dette?) vi har vært sammen i 3 år og har et veldig fint forhold.. litt opp og ned men sånn er det jo alltid... vi skal gifte oss i midten av oktober... han jobber, full fast stilling og jeg går andre året på vidregående... har termin mars/april bør jeg fjerne det? eller? trenger synspunkter... lyst på mange barn men ikke nå kanskje ??? spør om mer vis dere lurer må finne ut dette løpet av få dager=( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6037499--/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussa85 - snart 2? Skrevet 23. august 2006 #2 Del Skrevet 23. august 2006 Dette er ett valg du helt og holdent må ta alene....har du snakket med sambo om dette? ønsker han å beholde barnet? Hva er grunnen til at du evnt vil ta en abort? Hvordan kan du ikke ha ett barn nå? Man får jo permisjon fra skole når man har født (+litt før)...... Jeg ville aldri ha tatt abort i din situasjon ( om d ikke er noe du ikke forteller da) ....dere har skapt dette livet sammen...og jeg hadde ville angret meg senere...tenkt f.eks: Nå ville han/hun vært 3 mnd osv....grusom tanke..og sønnen deres vil sikkert elske en lillebror eller søster.... Jeg mener at det bør være GODE grunner for å rettferdiggjøre abort.....men det er jo bare min mening...selv ønsker jeg barn over alt i verden akkurat nå....og tanken på abort er helt forferdelig...du kklarer jo fint å ta vare på barnet? Håper du treffer riktig valg og ønsker dere lykke til! klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6037499--/#findComment-6039426 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå