mamma til 3:-) Skrevet 23. august 2006 #1 Del Skrevet 23. august 2006 Har ei fra før som heter Sunniva, så er ute etter ett jentenavn som passer til det. Har noen navn på lista, men hadde vært greit me flere alternativer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. august 2006 #2 Del Skrevet 23. august 2006 Sunniva og Angelica Sunniva og Aurora Sunniva og Andriana Sunniva og Jessica Sunniva og Evelina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #3 Del Skrevet 23. august 2006 Vibeke Sandra Helena Stine Bettina Melissa her er noen forslag!=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
going Skrevet 23. august 2006 #4 Del Skrevet 23. august 2006 Henriette Embla Kaja Moa Thale Tiril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlinkiPlonk Skrevet 23. august 2006 #5 Del Skrevet 23. august 2006 aurora nemine eyla tale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 23. august 2006 #6 Del Skrevet 23. august 2006 Elise Saga Solveig Siren Marian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lirum Skrevet 23. august 2006 #7 Del Skrevet 23. august 2006 Alt passer til Sunniva, så! Jeg syns Eveline eller Evelina er veldig fint. Og her om dagen møtte jeg på en liten : Emmeline, og før det har jeg møtt på en Tommeline.... så det er en fin liten strøm å knytte seg til det der! Jeg syns det er helt greit å ha GODE feminine navn som også har tyngde og er litt kloke. Derfor får jeg det ikke helt til med de altfor sukkersøte jentenavnene....: Noen andre forslag: Tirill Eira Erle Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariann26 Skrevet 23. august 2006 #8 Del Skrevet 23. august 2006 kine,therese,vanessa,frida,selma,mariel...... Mange pene jente navn. Syns det er værre med guttenavn. skal ha en gutt i november,men vet ikke helt hva han skal hete enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elly belly Skrevet 23. august 2006 #9 Del Skrevet 23. august 2006 Martine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til 3:-) Skrevet 23. august 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 23. august 2006 Tusen takk for mange fine forslag, noterer jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 23. august 2006 #11 Del Skrevet 23. august 2006 Syns Mathea eller Mathilde passer veldig godt til Sunniva. Karina også. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 23. august 2006 #12 Del Skrevet 23. august 2006 Linnea Johanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå