Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #1 Del Skrevet 23. august 2006 min histori...hehe jeg er 19, samboer på 24, vi har en sønn på litt over 1 år... jeg er gravid i uke 10, så det haster...(dette?) vi har vært sammen i 3 år og har et veldig fint forhold.. litt opp og ned men sånn er det jo alltid... vi skal gifte oss i midten av oktober... han jobber, full fast stilling og jeg går andre året på vidregående... har termin mars/april bør jeg fjerne det? eller? trenger synspunkter... lyst på mange barn men ikke nå kanskje ??? spør om mer vis dere lurer må finne ut dette løpet av få dager=( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6037469-er-s%C3%A5-itvil/
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #2 Del Skrevet 23. august 2006 Gå inn på WWW.ABORT.NO det fjærnet alle mine tvil! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6037469-er-s%C3%A5-itvil/#findComment-6038273
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 23. august 2006 #3 Del Skrevet 23. august 2006 anonym ja.. takk det trengte jeg... gått hele og sosial.. hadde mye om fosterutvikling osv der.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6037469-er-s%C3%A5-itvil/#findComment-6040617
Mum K&K Skrevet 23. august 2006 #4 Del Skrevet 23. august 2006 det er jo helt hårreisende å be noen som er i tvil gå inn på abort.no... en abort-motstander-side... ja,det er fælt. men,synes du ANONYM (for et sjokk at du er anonym foresten) at det er oppegående gjort av deg å råde noen til å gå inn på den siden? Seriøst? det virker ikke veldig velmenende når noen trenger råd og synspunkter. herregud for en idiot du er! Og til deg HI! Til deg som vi skal prøve å "hjelpe" : Jeg føler sterkt med deg i denne situasjonen... min situasjon var litt annerledes, men det vi hadde til felles var jo nemlig at vi var veldig i tvil ang. abort eller ikke. Hva sier din kjære? Har du undersøkt eller prøvt å sette opp en plan for skolegangen? Hvor mye skole går du glipp av? Hvordan blir det å ta dette opp igjen evt.? 19 år er absolutt modent nok for å få barn..det kommer jo helt an på personen...Og du er sikkert i full stand til å ta deg av et lite nurk. Hvordan er bo-situasjonen din/deres? Har dere lyst på barn i utg.punket? osv.... Så koselig og flott at dere skal gifte dere. Lykke til med planlegging. Det virker som dere har et solid forhold siden dere skal gifte dere... Jeg er sikker på at det vil gå fint om dere bærer frem barnet. Det vil kanskje bli en utfordring å få ferdig vgs...men,det er jammen en utfordring å begynne å jobbe igjen også. Alt lar seg gjøre... Følg hjertet ditt lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6037469-er-s%C3%A5-itvil/#findComment-6042659
Gjest Skrevet 24. august 2006 #5 Del Skrevet 24. august 2006 hi, i was actually at videregående when i was pregnant and there was also another girl there with the same termin as you and around the same age, what she did was go as long as she could and then towards the end she had a deal where she came to school just for the tests and exams and what she could handel, she had her baby at easter and came back in june for her final exams but that was her last year, when you are at vgs you have the right tho fødselsstipend and you have the right to permisjon without loosing your school place. its no problem to take a year off and come back to finish the last year, your child could go to barnehage maybe, i know a few girls with babies that are still going to school, i dont think keeping it would ruin your education or anything, it may be alittle harder, of course, but you are getting married it can be difficult on a relationship, but if you talk to eachother about things then it shouldnt go so bad, for me everything went to hell hehe i got pregnant, i only finished one subject, the birth was a bitch, my boyfriend ended up cheating on me and loosing his job, so now we have no money (less than a single parent lives on :/) and things are difficult between us, we are still together though, but even if i knew that all of this was gonna happen, of course i would be in doubt over what i should do about the pregnancy but i am happy, my son is so perfect, he makes life worth living and he is the happiest boy in the world i just saw you had a 1 year old from before so i guess you already know the stuff about vgs, but i guess it could be hard with 2 children, but it also could be fun too, especially if they went to barnehage they would have eachother that would be cute i think its much better being a young mum myself, i couldnt imagine chasing after a baby at 40, taking a kid to school and dealing with a 10 year old when i was 50! hehe i have to go goodluck my 9 month old is yelling hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6037469-er-s%C3%A5-itvil/#findComment-6048209
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå