Gå til innhold

gravid med hostesaft? gutt eller jente?

Anbefalte innlegg

dere som ble gravide ved hjelp av hostesaft.. venter dere gutt eller jente?? Leste et eller annet sted at ved bruk av hostesaft ble slimet tynnere og derfor ble det lettere for jentene "å komme til".. bare myte dette kanskje...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6037443-gravid-med-hostesaft-gutt-eller-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

etter det jeg har hørt, er guttene kjappe i starten, mens jentene er mere seige, så vil man ha gutt skal man slippe ladningen langt inn og vil man ha jente så skal man slippe de lengre ut... :) men dette er også bare en myte..

men det kan hende guttene svømmer raskere i tykt slim, mens jentene kansje får en bedre sjans om slimet er tynt... =)

Annonse

..Og når vi er inne på det:)

Eh..hvordan vet man forskjell på om det er (unnskyld) sperm eller "vanlig" slim?

Under el tiden har vi jo så og si sex hele tiden, og da er det jo ikke kun det naturlige slimet som er der..(unnskyld unnskyld unnskyld..)

hehe!! det er litt rart å sitte å diskutere sånne ting ja... Men det kan jo være mange ting man lurer på som man ikke tør spørre om,så jeg syns det er greit å gjøre det her jeg.. kanskje andre som lurer også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...