Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Jeg er så utrolig trist og lei nå! Igår kveld begynnte jeg å grine, fordi jeg synest jeg ser helt forferdelig ut, og har fått maaaange strekkmerker på hoftene og nedover bak. Har lagt på meg 20kg! Synest det er helt forferdelig å ha en kropp som jeg ikke trivest med, og ikke kjenner igjen! Jeg vil også så gjerne trimme litt, men jeg klarer det ikke pga bekkenløsning! Sitter alene hjemme så og si hver dag, og føler meg så utrolig ensom! Alle jobber jo på dagen liksom, så er jo ingen å være med. Jeg er så lei og vil bare ha ut babyen min nå!! Vil ha tilbake kroppen min, og energien jeg hadde før! Alt er bare trist akkuratt nå! Sorry klagingen, må bare få det ut....
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 En graviditet er en følelsesmessig og fysisk utfordring. For noen er den tøffere enn andre, og jeg skjønner at det ikke alltid er så lett å se lyst på det. Jeg har selv sittet mye alene, og det har helt klart påvirket humøret til tider. Jeg prøver å trøste meg med at det har en ende, og gaven man får er så vidunderlig. Tenk for en fantastisk jobb kroppen vår gjør! Det er viktig med en utblåsning innimellom, og hvis jeg var deg så ville jeg kanskje snakket med jordmoren om det. Hun er vant med å takle gravide mødre i alle tilstander. Lykke til videre i alle fall!
kvirrevirrevitt Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 veldig bra å gå/bevegeseg litt (ikke for langt av gangen) når man har bekkenløsning... forrige svangerskap var jeg ute og gikk selv da jeg var på krykker ) -Har du vært hos fysioterapi? De har mange gode råd når d gjelder bekkenløsning.. Det er jo nemlig helt fakta at man blir deppa når man ikke får rørt på seg.. stakkars ( men du; strekkmerkene kommer du sikkert ikke til å bry deg om så snart ungen er født )
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Huff....det er ikke bare moro å gå gravid... Ikke lenge igjen nå da regner jeg med, så se fremover til babyen kommer og alle de fine klærne du kan shoppe....++++trene masse og bli fin igjen Lykke til. Klem
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Nei, jeg tenker jo sånn jeg også, at når babyen er komt så kommer jeg til å glemme alt som heter strekkmerker og tunge dager... Men noen ganger føles alt helt håpløst uansett.. HI
Gjest Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 uffameg:-( det er ikke lett og takle kroppen sine forandringer.... jeg selv har ikke bekkenløsninger eller fysiske plager , men kjenner jeg begynner og bli rimelig lei av og vente...går også hjemme om dagene så de kan bli laaange! er ganske så rastløs person og vil gjerne ha babyen nååååå!! Men du prøv og gjøre noe fornuftig hver dag, det pleier og hjelpe. Du må huske på det er de små tingene som teller...kansje bare et besøk eller og kjøpe noe fint babytøy kan være redningen en dag...dagene går jo fortere enn man tror..........
Gjest Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 hvor lenge har du igjen foresten? har ikke termin før 22okt...føles som en evighet til!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 Var omtrent som å lese om meg selv det der,også var gubben på jobb inatt og da var det enda mer synd på meg,,,også var jeg hos frisøren på fredag og jeg har aldri vært så stygg på håret alt er bare helt feil med meg,,,,gruer meg for å møte folk....der fikk jeg ut mitt også!!!!!!!!!!!!!!!!!
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 23. august 2006 #9 Skrevet 23. august 2006 Hei du...Har en sånn dag jeg også...Skikkelig deppa...Denne graviditeten var ikke planlagt, vi har ganske nettopp gjort dette og jeg har vært hjemme i 2 år nå. 2 ÅR!! Kan du tenke deg hvor lei jeg er...Syns ikke det er så lett å se frem til babyen heller, jeg har jo nettopp vært gjennom det og vet litt om hva som venter...Masse kos selvfølgelig (MASSE faktisk) men dæ... det er masse jobb også...Når jeg da har to gutter fra før...vel.. I tillegg sørger jeg over at jeg aldri skal få oppleve å få ei datter...Vet det ikke er politisk korrekt, men det hjelper så lite når jeg tenker på 18 år til meg raping og fising rundt bordet og sure fotballsko....He he må jo le litt og da:-) MEN har ett lyspunkt og det er når jeg skal få begynne å trene igjen! GLEEEDER meg!!! Min egen lille pausetid-faktisk er det pause å trene når man har småbarn hjemme:-) Sender deg en tanke i dag, vi er flere som har det sånn!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #10 Skrevet 23. august 2006 Jeg har bare 3 uker igjen. HELDIGVIS! Eller i verste fall 5 uker om jeg må gå på overtid... Off, ikke noe gøy å komme fra frisøren og se verre ut enn da en gikk inn der. Har opplevd det samme selv i dette sv.skapet. Fargen ble bare heeeelt mislykka!! HI
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #11 Skrevet 23. august 2006 Jeg føler meg og bare helt forferdelig nå. Har nettopp vært hos legen, og fant ut at jeg har gått opp 17,5 kg og jeg er bare i uke 33. Føler ikke jeg spiser så utrolig usunt, og prøver jo å bevege meg så mye som jeg orker. Ser ut som en liten hvalross, og puster og peser som en annen galning. Klage, klage.... Nå er det skikkeliog skjerpings fram til bebisen kommer!! Eneste lyspunktet og nå, gleder meg sånn til han kommer!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 23. august 2006 #12 Skrevet 23. august 2006 Kjenner meg ganske bra igjen. Om det er noen trøst... Har noen dager som er TUNGE.. Heldigvis er det ikke så lenge igjen nå.
Rut Bram Skrevet 23. august 2006 #13 Skrevet 23. august 2006 Ett råd: gå på BIM-treff!!! Når du sitter sammen med 15 andre gravide som er kommet like langt som deg, så skjønner du at hva du synes om egen kropp kommer an på hvem du er sammen med - gravide jenter er flotte!! Hvis ikke det er satt opp treff i nærheten av der du bor, prøv å sette opp ett selv. Så kommer du deg litt ut også, og treffer andre i samme situasjon. Anbefales på det sterkeste!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå