Gå til innhold

hei, jeg trenger litt oppmuntring og råd..

Anbefalte innlegg

Jeg er andregangsgravid... 24 år og 6 uker på veg. Er godt over 90+, og gleder meg over den nye graviditeten. jeg føler meg tipp topp fysisk, er ofte ut og går tur, og er generelt i god form..

Jeg har litt mage fra før, selvfølgelig, i og med at jeg er over 90 kg..., så håper dere kan oppmuntre meg litt.. får jeg mage? og når fikk dere det? Har dere bilder?

Dette er noe jeg tenker veldig mye på.. kommer det til å vises på meg? Det er jo ikke akkurat sånn at det ser ut som om jeg er åtte mnd på veg nå liksom...:s

Fortsetter under...

Var vel rundt 20uker på vei da man kunne se at det var gravidmage og ikke bare fett, hadde litt heng på magen etter tidligere svangerskap så under magen var det litt slapt, men det syntes ikke med klær.

Inne på våre album under ronja80 har jeg bilder..

takk ronja80.

Jeg har vært innpå siden din, og du hadde virkelig fiiiiiin mage ja:P

jeg er allerede ganske så oppblåst og det er så vidt jeg klarer å ha på meg dongeribuksa mi.. heldigvis var den litt stor i utg.pk slik at jeg måtte ha belte på den før... men trenger ikke det nå nei.. hehe

er 6 uker på veg i dag... sist svangerskap fikk jeg mage rundt uke 20... og ble DIGER... magen er ennå litt slapp etter dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...