Gå til innhold

I dag er det rugedag 7... ..

Anbefalte innlegg

Ja, dere, jeg er jo ikke den eneste her inne som er på rugedag 7 i dag. Og i dag er jeg også på jobb igjen. Litt rart det også...Må ærlig innrømme at jeg fokuserer like mye på det på jobb som når jeg var hjemme, så vet ikke om jeg skal tro på at "jobb okkuperer tankene dine": Spesielt ikke siden kollegaen som jeg deler kontor med og som er like gammel akkurat har erklært at hun er gravid i 3.måned på første forsøk....(De prøvde bare for gøy, og så traff de...aghhhhhhhh!!!!!) Hun som har sittet og fortalt meg at hun ikke kan tenke seg barn ennå...og vips så ble hun gravid...og jeg som har slitt med dette i 3 år....Føler meg så frustrert!!! Så da har det blitt en del gravid prat for hennes del....mens jeg sitter og håper at mitt lille egg skal klamre seg fast og bli min lille baby....(Hun vet ikke noe om det jeg går igjennom)

Ja ja, ellers kjenner jeg slik jeg har gjort det de siste dagene...Ikke mye. Litt forsiktig små vondt murring i magen. I dag nesten litt sånn "boblende" murring innimellom. Men ingen ømme pupper. Har mensen følelse...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6037350-i-dag-er-det-rugedag-7/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler med deg. Jeg har fotalt om dette til noen få nære venner,men de aller fleste vet ingen ting. Og etterhvert som det ene forsøket etter det andre er blitt mislykket har de som vet sluttet og spørre så mye. Derfor syns jeg det var ekstra godt å kunne logge seg inn her til slutt, så jeg kan dele tanker og lese om alle dere andre som også sliter med det samme. I løpet av de 8 mnd vi har prøvd har to av mine venninner blitt gravide, men disse vet ingenting om at vi prøver å få barn. Det er vondt å høre om planlegging osv...men samtidig er de jo i sin fulle rett og jeg gleder meg med dem. Skulle bare ønske det var meg også:)

Jeg er på rugedag 6, og jeg har hatt veldig vondt i magen helt siden egguttak. Jeg har også lest at embryoet må bli et 16.cellers før det fester seg og at dette skjer på dag 5-6 etter befruktning. Er litt usikker på om dette blr sjette dag etter innsetting eller 6 dag etter at egget er befruktet i lab'en, som det er i vårt tilfelle?

Har også mensen følelse, men det er mulig jeg føler så sterkt etter at det er innbildning. Håper det:)

rugedag 7, og har ingen følelse på verken det ene eller det andre.

ar ingen sympt, bortsett fra litt ømme pupper, men det er jo også en bivirknig av crinone. Har på følelsen av at dette går til bloksberg!

Huff, denne ventingen er forferdelig!

hmmm...har hørt noe slikt som at egget gjerne fester seg mellom dag 5-7 etter uthenting...Da tror jeg de regner med den dagen de tok ut egget. Men er ikke hundre prosent sikker. At du har vondt i magen etter uttaket er helt normalt! Kanskje litt overstimulert av noen grad også..`? Selv opplevde jeg akkurat på jobb noen kraftige menssmerter. Huff....og hufff....håpe og håpe....tvi tvi.....

Neida Gøril,

Vi må ha motet oppe!! Selv bruker jeg ikke Cricone men Progesteron. Det er vel ikke noe stor forskjell bortsett fra at jeg har stikkpiller og du gelekrem? Sitter litt og tviler jeg også....Men så lenge mensen ikke er her så er det håp....

Annonse

Hei,

Svaret på dette innlegget jeg, og slenger meg med sammen med noen av dere "rugere". Er på rugedag 9 i dag. Humøret svinger i takt med tanker og følelser...Skulle gjerne visst hva som skjedde inni kroppen min.....

Hvordan går det med dere andre?

Forstår godt du blir litt arg når det blir slik. Livet er urettferdig, hadde man bare kunne fordelt litt av den ventinga slik at man ikke blir irritert på andre gravide..., jeg kjenner godt igjen følelsen, ser stadig vekk flere og flere som bare såvidt har vært sammen blir gravide på et blunk.., men mist ikke motet og håpet for det, det blir din tur skal du se, kanskje allerede om noen få dager :-)

Krysser alt for at forsøket deres lykkes!

Klem fra lille...

jeg er på rugedag 10 idag og skal ta blodprøve på mandag. I dag har jeg skikkelige murringer og litt mensen følelse.Har også litt ømme bryster og de er stein harde. Mine murringer er for det meste om morningen. Utover ettermiddagen er jeg bare oppblåst og har masse luft i magen. Går og småfjerter hele tiden, he he. Det går veldig opp og ned for meg også, vil så gjerne tenke positivt men det er ikke så lett. Jeg tør ikke teste meg før mandag, er så redd for å bli skuffet. Herregud dette tar så på psykisk, jeg blir gal av ventetiden. Nei, nå får jeg prøve å tenke positiv - skal jo i bryllup i dag :) God helg til alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...