rampen_ Skrevet 23. august 2006 #1 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg er veldig glad i kaffe til vanlig.. men neida.. nå bli jeg drittkvalm etter to kopper.. :s banan KLARER jeg bare ikke .... og får halsbrann av det meste med kullsyre...:S synd. så nå får det bare gå i saft og vann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 23. august 2006 #2 Del Skrevet 23. august 2006 Blir kvalm av lukten av kaffe, røyk, snus, svette... Enkelte parfymer lokker også kvalmen fram... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 23. august 2006 #3 Del Skrevet 23. august 2006 Bensin og gjendekjeks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barnsMamma28 Skrevet 23. august 2006 #4 Del Skrevet 23. august 2006 jeg blir kvalm av de fleste lukter, og smaker. s enkellt er det ikke! særlig parfymer og matos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosego&Lille'n Skrevet 23. august 2006 #5 Del Skrevet 23. august 2006 uff, shampoen til snuppa av alle ting. Må presisere at det IKKE er lukten av selve jenta jeg blir kvalm av da;o) Har skifta shampo nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorky Skrevet 23. august 2006 #6 Del Skrevet 23. august 2006 Kjøleskaplukt. Altfor mye blanding av forskjellige odører... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandarinmamma Skrevet 23. august 2006 #7 Del Skrevet 23. august 2006 Lukten av alkohol!! Og parfymen til mannen min...:/ Måtte kjøpe ny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 23. august 2006 #8 Del Skrevet 23. august 2006 blir kvalm av snop, lukten av kaffe, egentlig det meste uten kjeks med vanlig hvitost på Føler luktesansen er 10 ganger sterker selv om jeg har pollenallergi og er helt tett i nesa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyty Skrevet 23. august 2006 #9 Del Skrevet 23. august 2006 Blir kvalm av lukta fra kjøkkenvasken, billukt, odøren når eg åpnar den ferdigvaska oppvaskmaskina, dolukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørland-snuppa Skrevet 23. august 2006 #10 Del Skrevet 23. august 2006 jeg har ikke reagert så mye på noe enda. men jeg føler jeg lukter ting hele tiden som ingen andre rundt meg lukter. men jeg går bare og drømmer om rista brød med smør på og brunost. og jeg som ikke liker smør noe særlig engang. skal rett og kjøpe med en brødrister når lønninga kommer. når jeg var gravid med dattra mi, kunne jeg ikke fordra banan,brakk meg bare noen åpna en. og melk bare kastet jeg bare opp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå