Tredjegull Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Du spådde meg tidligere gravid i august, men det ble visst feil... Jeg kan teste først i midten av september en gang nå... Så prøvingen er i full gang i disse tider:-) Kan du se om det sitter en liten spire denne syklusen? Og om det eventuellt kan feste seg to??? Og isåfall om du også kan se kjønn? Og om det ikke sitter nå, kan du se når det vil skje? Tusen takk for svar! Mvh
Gjest Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Jeg spådde deg for litt siden at du ville bli gravid når snøen har kommet,er usikker på mnd.Fikk opp gutt og jente,mulig tvillinger. Du har 2 fra før å får opp to til... Ser at svangerskapet vil gå fint. Mvh
Tredjegull Skrevet 23. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2006 Tusen takk for svar! (igjen...) Kan ikke huske at det var du som svarte det jeg... Men det er sikkert riktig. Jeg har blitt helt hektet på dere spådamene jeg... Også synes jeg det er så spennende å se om dere får rett. For jeg ønsker meg veldig tvillinger egentlig. Men da får jeg vente å se. Nattinatt har også spådd tvillinger på meg skjønner du, det er derfor jeg ønsker flere sin mening om dette. For det er jo sånn at jeg nesten tror på dere, selv om jeg vet at dere kan ta feil... Men som sagt, tiden vil vise!!! P.S. Håper det begynner å snø jeg da... hi, hi, hi.
Gjest Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 hehe:) du får håpe på tidlig snø i år! -la oss høre fra deg igjen da! Lykke til med prøvinga åsså får vi krysse fingrene for to! -du er veldig heldig om du får to å at du i tillegg ønsker det! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå