Gå til innhold

Inatt sov hun 7 timer!!!!!!

Anbefalte innlegg

Er helt imponert jeg :) Poitivt altså!!! Hun sovnet mellom 22.30 og 22.45 og våknet ikke før 05.30!!!! Altså nesten 7 timer søvn uten mat og hun er ikke mer enn 5 1/2 uke gammel!!! Så nå er mamma uthvilt :)

Igår sov hun først 5 timer, også nye 4 timer så jenta har sovehjerte ja!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6036960-inatt-sov-hun-7-timer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Jeg prøver å få inn litt soverutiner, så han får en liten flaske med 50 ml MME klokka 2130, og så er det senga... Det går stort sett greit, han sover i 4-5 timer, amme og bleieskift 1/2-1 time, sove 3 timer, amme og bleieskift 1/2-1 time og sove 3 timer til. Er ganske strålende fornøyd med den natten selv, jeg, og våkner nokså uthvilt på morgenen.

Men lørdag var vi ute på restaurant, og kom ikke hjem før 2230. Så nå sliter vi med å komme inn i rutinen igjen... Trodde ikke så små skulle merke en liten time, men det gjør han, altså!

Nå har jeg lært, får prøve å være hjemme til 2130... :-)

Så deilig! Det er så godt å kunne sove ut om nettene! Jenta mi har sovet tre-fire hele netter siden hun ble født. Den første natta fikk jeg panikk da jeg våknet og hun ikke hadde skreket i løpet av natta - jeg var sikker på at noe var galt! De sekundene der var ikke noe morsomme, så nå har jeg faktisk stilt vekkerklokka midt på natta, bare sånn at jeg skal ha kontroll for min egen del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...