Gå til innhold

Time for ordinær UL!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir stas vettu! =) Jeg skal på UL neste torsdag.. gleder meg såå mye! Eneste skår i gleden er at sambon ikke får vært med (men har var med på en for to uker siden da, også skal vi bestille en i 3D tenkte vi). Men da er det en annen som ble glad, tar med meg mamma.. og ho gleder seg jo nesten mer enn meg =)

UL papirer er gøy å få i posten ja!!! Du har fått time i samme uke som meg ja, ikke så rart i og med at vi er i uke 18 samtidig og man ofte får time i uke 18.. ;) Jeg har 4 oktober.

Håper dere får til en 3D UL også da,, det hadde jo vært stas..!!

Klem

Ja :) min søster var på 3d på Nøtterøy.. kjempefine bilder, og hun fikk meg seg en video av snuppa hjem også :)

Kan man få omvisning på KK samtidig med UL også? Gleder meg så!!! Blir så kjekt å se!!

Vil dere vite kjønn, forresten?

Nei, man får ikke omvisning samtidig med UL.. På Haukeland har de et kurs.. men man må betale (tror det var) 600kr for å være med. Det går over 2 dager og er visstnok veldig populært. Jeg bestilte tidlig forrige gang, og fikk såvidt time 4 uker før termin...

Men det endte med at jeg avbestilte kurset. Min søster har vært på deler av kuset og sa at hun hadde lest alt de sa fra før av, på nettet og liknende. De kunne ikke si noe nytt.. Så jeg fant ut at det var bortkastede penger..

Men en omvisning hadde ikke vært dumt..

Jeg kommer nok til å spørre om kjønn på UL, men tør ikke satse på at de ser det.. Noen ganger ligger jo barnet ikke helt ideelt til..

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...