Mjaubeibi! Skrevet 23. august 2006 #1 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg har lest så mange innlegg om de som ikke blir bra før de er laaangt uti svangerskapet. Jeg er snart 9 uker på vei og har vært sykemeldt i 2 uker nå, men har vært syk i ca en mnd...kaster opp mange ganger om dagen og er generelt kvalm HELE tiden. Er så forferdelig lei nå... Vil gjerne høre om dere (hvis dere finnes..sukk..) som har vært veldig dårlige, men som ble bra da svangerskapskvalmen "skulle gå over"... Trenger et lite håp...! Har prøvd akupunktur, sea-bands, ingefær, postafen og diverse mat/drikke... Det eneste som får meg gjennom dagen er spise akkurat det jeg plutselig føler for (hvis vi har det, for klarer ikke gå på butikken) og hvile masse. Føles som tiden går så saaakte... HUFF! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6036786-noen-som-har-v%C3%A6rt-veldig-d%C3%A5rlige-og-som-har-blitt-friske-n%C3%A5r-dere-skulle/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaizer Skrevet 8. september 2006 #2 Del Skrevet 8. september 2006 Hei på deg. Jeg ble dårlig i uke 5, var så dårlig at selv små t-skjeer med vann kom opp igjen og det sa seg selv at jeg måtte legges inn på sykehus for intravenøs behandling. Jeg ble forespeilet, siden jeg var så hardt rammet, at jeg kom til å være slik kanskje til langt ut i svangerskapet Lå på sykehus i flere uker. Jeg prøvde ALLE kjerrigåd, men ingenting fungerte. Jeg tok av tilsammen 11 kilo og var fullstendig utmattet. Men PLUTSELIG gav det seg. I uke 14 var jeg helt fin igjen. Nå er kiloene begynt å komme tilbake, alt er bra med barnet, og jeg er kommet igang med hverdagen igjen. Først nå føler jeg meg gravid, og ikke bare syk... Lykke til videre. Husk at det i de fleste tilfeller gir seg på denne tiden:) Hold ut.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6036786-noen-som-har-v%C3%A6rt-veldig-d%C3%A5rlige-og-som-har-blitt-friske-n%C3%A5r-dere-skulle/#findComment-6243101 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå