Gå til innhold

Jeg blir litt bekymret nå... ang mage i uke 17

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært hard nederst på magen i flere uker, men nå er det borte. SItter igjen med en bløt og dvask mage...

Har laget mange engler i min tid, og er derfor litt ekstra oppmerksom på symptomer og slikt..

Noen i uke 17 som ikke er hard nederst på magen...bare dvask??

(kjenner ikke liv heller, men det har jeg ikke gjort de andre gangene heller..ikke før rundt uke 20..så det har ikke bekymra meg....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 18 nå, og de siste ukene har magen klart forandret seg. Hadde lenge en markert hard klump nederst, nå er den øvre kanten helt oppe ved navlen, og det er mindre påfallende nederst. Hele magen er i grunn mindre hard, bortsett fra når jeg våkner om morgenen. Hørte hjertelyd nå i helga som var, så jeg er ikke bekymret av den grunn - og dette høres jo veldig likt det du beskriver?

Håper alt er bra med den lille, ring JM og be henne sjekke hjertelyd heller enn å gå og bekymre deg:)

Skrevet

Jeg har ikke de samme symptomene som deg jeg men tenkte jeg skulle skrive for det. Jeg har skikkelig mage som strutter ut jeg, og jeg er i uke 18. føler ikke den er sånn veldig hard, men den kommer liksom i veien når jeg får klem av noen eller slik.

Men det jeg lurte på var at du sier du ikke har kjent liv enda.... det har ikke jeg heller skjønner du, så er det så mange her inne som sier de kjente det i uke 15 osv, og jeg har enda ikke kjent noe jeg vil kalle liv.. noen ganger kjenner jeg noe som føles som rumling eller bobler, men tror det sikkert bare er luft.. men du har ikke kjent det før rundt uke 20 før? kanskje jeg skal vente litt med å bekymre meg da...

Skrevet

Første gang var det vel uke 22 jeg skjønte hva jeg kjente... Denne gangen kjenner kroppen min igjen følelsen, derfor er det enklere, men det var ikke før uke 16/17 at jeg ble sikker på at det virkelig var Småttens ballettøvelser og ikke bare luft.

Skrevet

takk for svar. Magen står jo ut, men det er liksom bare en eneste bilring, om dere skjønner.... he he... Slik var den ikke i forrige uke..Skjønner ingenting. Har fått time på fredag. Skal bli deilig med en avklaring.

Dritt lei av å lage engler, vil ha bebis..NÅ!!!

(he he.. hormonene er her fortsatt...)

Skrevet

Lykke til fredag. Vil bare minne om denne:

5-8 uke 89,2% mulighet for at det skal gå bra

9-12 uke 93,8% mulighet for at det skal gå bra

13-16 uke 96,3% mulighet for at det skal gå bra

17-20 uke 98,9% mulighet for at det skal gå bra

21-24 uke 99,3% mulighet for at det skal gå bra

25-28 uke 99,8% mulighet for at det skal gå bra

Det må jo være din tur nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...